Probleem Radeon HD7850 (nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

OrigamiKillerz

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2013
ik heb een probleem met mijn nieuwe videokaart (HD7850) welke ik heb gekocht omdat de vorige stuk ging.
in die tussentijd heb ik een andere videokaart (HD5770) ingezet, welke prima draaide.
vandaag dus mijn pakketje ontvangen en vol goede moed er in gezet...

maar hij geeft geen beeld en ook niet via de onboard chip. ook windows start niet (dit kan ik zien omdat ik de pc kan uit zetten met 1x drukken op de start knop, normaal moet je deze inhouden als Windows aan het starten is.)

ik heb hem ook in een andere pc gedaan waar hij wel prima draait. ik ben dus een beetje ten einde raad... :confused:

Hoi,

Neem aan dat hij goed is aangesloten maar welke voeding heb je er in zitten?

Welk merk HD 7850 is het? En weet je zeker dat je de voedingskabels ook goed hebt aangesloten? En hij werkt dus wel op een andere pc? Inderdaad een raar probleem, als de HD 5770 nog werkt ligt het in ieder geval niet aan je moederbord. Sluit je wel telkens hetzelfde scherm aan? Graag wat meer specs dus...

het is een club 3D, ik weet 100% zeker dat ik de voeding goed heb aangesloten. hij werkt inderdaad op een andere pc, en ik sluit meestal het zelfde scherm aan, heb overigens ook al een ander scherm aangesloten.

excuus dat er veel informatie ontbreekt, ik weet niet welke ik allemaal zou moeten geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan