probleem regcleaner- software verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Hoi een vriendin van me heeft via het programma regcleaner een grote fout gemaakt.
RegCleaner 4.3 heeft ze en per ongeluk in de lijst software alles geselecteerd en verwijderd.
Nu gaf ik haar het advies om de reerve kopieën terug te zetten maar gaf iedere keer een foutmelding!

Kan dit op de een of andere manier nog hersteld worden?
Zoja dan graag jullie advies.
Anders wordt het de pc leegmaken

Groetjes Kraaijennest

kraaijennest zei:
Nu gaf ik haar het advies om de reerve kopieën terug te zetten maar gaf iedere keer een foutmelding!
En hoe luidt die foutmelding precies?

Toevallig heb ik eens hetzelfde meegemaakt.
Wanneer ik een registery clean uitvoerde, moest ik alles handmatig verwijderen. Maar een vriend van me had dit ingesteld op automatisch.
Dus na het cleanen dacht ik de register sleutels te verwijderen, terwijl ik alle programma's verwijderde.
De computer was hopeloos beschadigd, en een nieuwe installatie was noodzakelijk.

Mvg Patrick

Welke fout melding.

Ik denk trouwens niet dat hij Software kan terug zetten. Registersleutels wel.

Maar ze kan gewoon alle software opnieuw installeren, wat hij molt niets, verwijderd alleen.

Eric.

weet ik niet precies vraag ik a.s. maandag wel aan haar.
toch alvast bedankt voor de antwoorden , weet ik het eerder dan zet ik het hier weer neer.

Welterusten

kraaijennest zei:
RegCleaner 4.3 heeft ze en per ongeluk in de lijst software alles geselecteerd en verwijderd.
(Hoe kun je nu per ongeluk alles selecteren en het dan ook nog eens per ongeluk verwijderen? :rolleyes:)
Maar goed, in de lijst Software staat Windows zelf gelukkig niet, dus als het goed is kun je nog wel opstarten.
Dat moet je dan even in Veilige modus doen.
Vervolgens start je RegCleaner en kies je in de menubalk boven het venster voor Backups.
Vink daar alles aan en klik rechts onder op Restore Backup.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan