Beste iedereen,
Ik ben zo een ontzettende leek in dit hele gebeuren, maar heb een very big probleem, vind ik zelf!!! Kom tie hoor!!!! Casema heeft een tijdje geleden een storing gehad, waardoor mijn router (sitecom, model wl-114 v2 breedband) het niet meer doet
! Nou heeft casema op de site een beschrijving staan voor het oplossen van dit probleem. Je moet van de site een ZIP bestand downloaden en dan de router aansluiten op de pc en dan op de site (via gereedschappen, firmwire en dan upgraden) van sitecom dit bestandje upgraden. Nou zo gezegd zo gedaan, maar nou is mijn probleem dat het proces staakt omdat ik het kabeltje van de modem uit de pc moet halen om de router direct op de pc aan te sluiten. Mijn vraag is dus eigenlijk; Hoe kan ik en de router direct op de pc aansluiten en de modem? Of heeft iemand een andere gouden tip? Ik weet dat het vaag klinkt of miss een beetje dom, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Ik ben zo een ontzettende leek in dit hele gebeuren, maar heb een very big probleem, vind ik zelf!!! Kom tie hoor!!!! Casema heeft een tijdje geleden een storing gehad, waardoor mijn router (sitecom, model wl-114 v2 breedband) het niet meer doet