Probleem router Casema

Status
Niet open voor verdere reacties.

lalady

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Beste iedereen,

Ik ben zo een ontzettende leek in dit hele gebeuren, maar heb een very big probleem, vind ik zelf!!! Kom tie hoor!!!! Casema heeft een tijdje geleden een storing gehad, waardoor mijn router (sitecom, model wl-114 v2 breedband) het niet meer doet:mad: ! Nou heeft casema op de site een beschrijving staan voor het oplossen van dit probleem. Je moet van de site een ZIP bestand downloaden en dan de router aansluiten op de pc en dan op de site (via gereedschappen, firmwire en dan upgraden) van sitecom dit bestandje upgraden. Nou zo gezegd zo gedaan, maar nou is mijn probleem dat het proces staakt omdat ik het kabeltje van de modem uit de pc moet halen om de router direct op de pc aan te sluiten. Mijn vraag is dus eigenlijk; Hoe kan ik en de router direct op de pc aansluiten en de modem? Of heeft iemand een andere gouden tip? Ik weet dat het vaag klinkt of miss een beetje dom, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen.

de reset knop van die breedband misschien
zijn de ip gegevens vast gewijzigd dat je router het niet pakt of reset je router

Laatst bewerkt:
Denk dat de bedoeling is, om eerst die zip te downloaden, zonder de router, uitpakken in een gewenste map, de netwerkkabel weer aan de route te koppelen, de configuratiepagina ven de router te openen, en bij de firmwareupgrade, naar het uitgepakte bestand verwijzen, meestal een bin file.

Denk dat de bedoeling is, om eerst die zip te downloaden, zonder de router, uitpakken in een gewenste map, de netwerkkabel weer aan de route te koppelen, de configuratiepagina ven de router te openen, en bij de firmwareupgrade, naar het uitgepakte bestand verwijzen, meestal een bin file.

Ja tot daar begrijp ik het dus ook maar als ik met dat upgraden begin krijg ik te zien dat de site niet gevonden kan worden waarvan die file is: ff voor de duidelijkheid dit is wat ik doe.