IK moet een werkblad maken met in een kolom waarden van 20 cijfers.
Om deze zichtbaar te houden moet je deze dus opmaken als tekst, anders rondt excel af.
In bijgaand voorbeeldje heb ik 2 kolommen : ééntje op voorhand bepaald als tekst en ééntje telkens ingevoerd met een ' vooraan.
Wanneer ik nu wil sorteren (waarbij in het voorbeeld de laatste cel toch duidelijk bovenaan moet komen), lukt dit niet.
Ik dacht dat je met tekst alles kon sorteren of neemt excel dan ook hier alleen maar de eerste 15 beduidende cijfers en wordt er geen rekening gehouden met de laatste 5 ?
Help aub !
Om deze zichtbaar te houden moet je deze dus opmaken als tekst, anders rondt excel af.
In bijgaand voorbeeldje heb ik 2 kolommen : ééntje op voorhand bepaald als tekst en ééntje telkens ingevoerd met een ' vooraan.
Wanneer ik nu wil sorteren (waarbij in het voorbeeld de laatste cel toch duidelijk bovenaan moet komen), lukt dit niet.
Ik dacht dat je met tekst alles kon sorteren of neemt excel dan ook hier alleen maar de eerste 15 beduidende cijfers en wordt er geen rekening gehouden met de laatste 5 ?
Help aub !