Probleem Speedtouch 780 WL

Status
Niet open voor verdere reacties.

wauzsie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
3
helloo,

ik heb een probleem met de verbinding van mijn internet.
na stroomuitval heb ik de computer opnieuw opgestart en bleek het internet niet meer te werken wat vreemd is want op de modem (speedtouch 780 WL) branden alle lampjes en bij netwerkverbindingen staat de LAN verbinding op verbonden. hoe krijg ik mijn modem nu weer verbonden met de Pc? ik heb de modem al gereset maar dit haalt niks uit, ook gaat hij niet naar de speedtouch configuratie als ik het ip adres in de explorer invoer. iemand tips?

alvast bedankt:)

groet wauzs
 
Laatst bewerkt:
Hallo Wazus,

allereerst: Welkom op helpmij.nl!

Dan jouw probleem. Branden echt alle lampjes?? Of alleen die aan de achterkant van de box rondom de lan-aansluitingen?

En is het echt een ST 780 WL? Of is het een Experiabox van KPN?

Cotje
 
hey cotje, dankjewel:)

ja alle lampjes branden gewoon. ik weet niet precies wat je bedoelt met experiabox, het is wel een ST 780 WL en ik kreeg em bij een pakket van XS4ALL.


Wauzs
 
Ook alle lampjes aan de voorkant? USB, Voice, enzovoort?
 
nee die niet, sorry had ik er effe bij moeten zetten.. er branden er 4, de usb en de voice niet.
 
Sorry voor de late reactie..... :eek:

Maar als die lampjes allemaal branden dan is de modem waarschijnlijk gewoon goed.

Dan ligt het dus waarschijnlijk aan je PC. Staat er misschien een vast ip-adres ingesteld? Al een andere pc geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan