probleem srv.sys (blauw scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Hallo

hier ook weer een blauw scherm probleem.. Heb niets via google kunnen vinden maar hier komt ie

Probleem srv.sys ( de bovenste regel )

stop: 0x000000be ( 0xb805679, 0x3ef4e121, 0xf7c59cf0, 0x0000000B )

srv.sys address b8f1b5a9 base at b8f030000, Datestamp 44e051bf

Ik heb een nieuwe hardeschijf van de week gekocht omdat de oude begon te tikken. Die is nu niet meer aangesloten.. Maar wel nog een 2e hardeschijf die nog wel goed was. Zou het wezen dat die nu ook beschadigd is ofzo ?

Groeten denny.

De volgende info gevonden, nog niet de oplossing:

srv.sys is located in the folder C:\Windows\System32\drivers. Known file sizes on Windows XP are 332544 bytes (50% of all occurrence), 332928 bytes, 332800 bytes, 330368 bytes, 336256 bytes, 321280 bytes, 322048 bytes.
The driver can be started or stopped from Services in the Control Panel or by other programs. The program is not visible. The file is a trustworthy file from Microsoft.

Ik ben bang (ik hoop dat anderen een simpelere oplossing hebben) dat opstarten vanaf de windows cd en dan kiezen voor herstellen de meest voor de hand liggende oplossing is!

zal ik maar eens proberen...

maar er staat niet echt bij waarom dat gekomen kan zijn ofzo >

want Windows staat er net een dagje op ofzo

Ik ben bang (ik hoop dat anderen een simpelere oplossing hebben) dat opstarten vanaf de windows cd en dan kiezen voor herstellen de meest voor de hand liggende oplossing is!

Ik heb geen diskette station...

Wordt het dan niet een beetje erg moeilijk om windows te herstellen ?

Is verder niet van belang, want je moet, zoals gezegd. opstarten vanaf de Windows CD!:)

ja dat doe ik

en dan staat er automatisch systeem herstel druk ik op f2 dan gaat hij om diskette vragen..

of waar anders moet ik het vinden dan?

Hoi,

Je bent te snel! Dat scherm met F2 moet ge gewoon voorbij laten gaan en de setup verder laten gaan. Een stukje verder wordt gevraagd of je een nieuwe installatie wilt foen of een herstel. Kies daar voor herstel en de CD gaat zijn werk doen, duurt wel eventjes...

Het volgende probleem...

dan kom ik in het scherm van de partitties en het isntalleren enzo..

maar nergens geen herstel..

volgens mij zit er toch niet op alle cd zo functie of wel ?

Het volgende probleem...

dan kom ik in het scherm van de partitties en het isntalleren enzo..

maar nergens geen herstel..

volgens mij zit er toch niet op alle cd zo functie of wel ?

Je gaat weer te snel als de windows cd voledig is geladen komen er 3 optie

ENTER=windows instaleren(met de partities enzo)
R=reparen(die moet je hebben)
f3=cd afsluiten zonder windows te instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan