probleem steeds melding datenausführungverhinderung

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
ik raak het niet kwijt kan deoorzaak zijn virusscanners-veel programmas kan ik openen maar meedere gaat niet vanwege die blokkdegroet gila

datenausführungsverhinderung deactiveren of verwijderen

kom er niet verder mee minal

datenausführungsverhinderung

is er een eenvoudige oplossing ?

Ik heb die kreet datenausführungsverhinderung maar eens in Google gemikt en zag toen dit
http://support.microsoft.com/kb/875351/de

Omdat mijn Duits niet echt geweldig is, heb ik van die laatste letters "de" maar eens "nl" gemaakt en dat was beter leesbaar http://support.microsoft.com/kb/875351/nl

Daar zie ik de kreet DEP en dat staat voor (als ik het goed heb) Data Execution Prevention zie http://en.wikipedia.org/wiki/Data_Execution_Prevention en daar moet je maar eens verder op googlen want ik herinner me dat daar e.e.a over te doen is geweest.

Hmmm...ik heb nog wat gekeken op die Wikipedia onder het hoofd Configuration. Misschien zit het zo (ik praat over XP, misschien loopt het bij Vista/W7 wat anders):

Configuratiescherm > Systeem > tabblad Geavanceerd > knop Prestaties-Instellingen > tabblad Preventie van gegevensuitvoering
daar heb ik de stip in het BOVENSTE rondje staan (DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services inschakelen)

Laatst bewerkt:
datenausführungsverhindering laten verdwijnen

dank voor de aanwijzing zal het bestuderen onbegrijpelijk dat er niet een eenvoudige oplossing is ik heb xp is het ook mogelijk om met het installeren van een nieuwe andere browser het problöeem op te lossen
op het moment is het zo dat ik via goggle door b.v.helpmij an teklikken ik de toegang klrijg en ook met meerdere programmas -dus via dezeomweg-kan openen mvr weekend groet gila

datenausführungsverhinderung

ik kan u ook scnssturen per emil van de stand van mijn pc xp mvrgr gila:thumb:

datenausführungsverhinderung ivm Adobe sos

ik ben nog eens aan het snuffelen heb het program adobe flash player 10 activex
in de softwaren waarindus een virus snaccer zit die ik graag wil verwijderen is
die waarschijnljk de oorzaak vn mijn probleem en zal ik die flash player verwijderen graag uw antwoordt u weet ik be een bijna 88 jarige amateur mvrgr :thumb:
voormij is het probleem bijna een nachtmerrie het is ontstaan door het verwijderen van trojaner en het weer herstellen van de programs daarna waar veel verdwenen is ook mails en het weer herstellen von plaats door de pc dokter in de buurt maarhij kan mij ook niet verder helpen groetgila

Nou, dan ben ik nog een jonkie:p maar de oplossing voor die DEP lijkt me toch echt niet moeilijk. Ik zal het nog even herhalen.
Configuratiescherm > Systeem > tabblad Geavanceerd > knop Prestaties-Instellingen > tabblad Preventie van gegevensuitvoering
daar heb ik de stip in het BOVENSTE rondje staan (DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services inschakelen)

Maar ik begrijp dat er meer problemen zijn. Doe een scan met MBAM
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Laatst bewerkt:
dateausführungsverhinderung

ikprobeer het nog eens eventueelmij scans aan ee email adres sturen fijnezondg geenst van een geboren groinger probeer flashplayer te verwijderen luktooknie

datenausführungsverhinderung schuld Adobe

hoe los ik adobe flash player 10 activa want daarzit in de virusscanner die ik
moet deinstallerenScreenHunter_01 Aug. 12 21.55.gif

datzenausführungsverhinderung adobe flasplayer had in zijn program bijgaande scan

vorig scan wasniet goed bijgaande was de bedoeding en die virusscanner moet ik verwijderen maar hoe groet gilaScreenHunter_01 Sep. 04 15helpmij.jpg

ik hoop de scan is goed

Laatst bewerkt:
Datnausführungsverhiderung

Ben daar geweest beste vriend maar kom niet verder dus stoppen en dank voor alle moeite voor een leergierige helpmijer

datenausführung

is niet op gelost zo ik dat graag wilde,maar doordat ik wisseldevan browser naar firofox loopt het welmaar dus niet op de nom,ale browserµvrgr gila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan