probleem taakbalk/ virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

waarts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
Ik heb een probleem, de map documenten opent alleen in de taakbalk. Via alt-tab zie ik wel dat ze actief zijn, maar ik kan het niet maximaliseren.

Als ik dat doe, en daarna weer op minimaliseer druk, dan zie je de map naar rechts even langs gaan, alsof het uit beeld 'vliegt'. Ik kan dus niets openen. Applicaties gaan wel open, maar de mappen niet. Dit zelfde probleem heb ik al wat langer met de reminders in het outlook programma. Ze staan in de taakbalk, maar ik kan ze niet openen. Ook zichtbaar via alt-tab.

Het probleem met de documenten map is sinds vandaag. Ik heb system restore geprobeerd, geen succes. Ik denk dat het te maken heeft met een virus, maar voordat ik alles opnieuw moet installeren, wie weet is er een andere oplossing...

kan iemand me helpen?

Heb je toevallig met een 2de beeldscherm of iets dergelijks gewerkt?
Het zou kunnen dat je mappen geopent worden naast je beeldscherm.

Je kan eens proberen met FN+Spatie om terug te keren naar je gewoon scherm, als het geopent is.

Ook is meer informatie over je besturingssysteem handig.

Kijk ook even na ofdat er bij je scherminstellingen geen onbestaand scherm bij staat(actief).

MvG,

Driodor

heb nooit met een 2e beeldscherm gewerkt maar op de 1 of andere manier was de instelling wel veranderd naar "extend these displays"
probleem nu opgelost
thanks for the heads up Driodor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan