Probleem toegang externe hardeschijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnbv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnbv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Ik heb een probleem met mijn Externe hardeschijf

ik heb een extern hardeschijf, al 5maanden en ik sla altijd alle bestanden daar op. Maar ik zette het vandaag aan, en ik kreeg de melding of ik hem wil formateren of niet, dat wil ik dus niet..hoe kan ik mijn bestanden nog terug vinden? iemand een oplossing? laat me het a.u.b. weten.
Hoe is dit mogelijk? Kan je nog op de een of ander manier aan je gegevens komen die op de externe geheugen stonden? HELP ME A.U.B
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem ook aan twee andere pc's met usb poort aangesloten, maar ik heb zelf firewire. Hij doet toch niet.ik heb de extereschijf met een programma (Recover My Fils) gescend om te kijken of de bestanden nog eigenlijk wel bestaan?! Duurt wel heel lang.Dat is wel gelukt en ik zag dat mijn bestanden nog op de schijf zijn. Als de programma klaar is met scannen dan kan ik mijn bestanden opslaan, maar hij vraag om prduktcode! Ik heb nog geprobeert om gratis programma's te downloaden maar niet gelukt.Mijn vraag is dat of het mogelijk is om de bestanden te herstellen, kan ik alle bestanden wel activeren via z'n progaramma ? Heb je nog wel een oplossing? dank je ;)
Ik zet even de link er bij ..
http://www.recovermyfiles.com/nl/

Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag even verplaatst naar een geschiktere sectie en de titel iets verduidelijkt. :)

Heb je nog een andere usb-poort geprobeert, of een andere pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan