probleem..toetsenbord..HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
:eek: Zoals..te..zien..aan..mijn..vraag..werkt..mijn..
toetsenbord..niet..goed..kan..geen..spatie..gebruiken..entertoets..werkt..niet..en..backspacetoets..werkt..ook..niet..als..spatie..moet..ik..dus..punten..gebruiken..betreft..een..hp..pavilon..dv5000..ik..werk..met..winxp..HELP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
USB toetsenbord? zo ja probeer andere poort, nog steeds gaar? Dan is gewoon je toetsenbord dood, nou ja een paar van je belangrijkste knoppen :p
 
toetsenbord laptop

Het betreft een laptop...dus verkeerde usb poort????????
Via mijn desktop kan ik gelukkig wel goed typen en alle toetsen gebruiken.
Vandaar dat dit bericht wel goed is:
Mijn probleem:
Betreft een laptop notbook HP Pavilon DV5000. Ik weet niet of ik een bepaalde combinatie van toetsen heb gebruikt en dat het daarom fout is gegaan...?
In ieder geval kan ik wel met de pijltjes toetsen li. en re. werken. Toetsenbord staat ingesteld op Nederlands. Heb ook de verenigde staten instelling geprobeerd, maar het probleem blijft: backspace toets, entertoets en spatiebalk doen niks. :evil:

Laptop is nog geen jaar oud en weinig gebruikt. Zou het een fout in Win xp kunnen zijn....
Help !!!
 
probeer CTRL+ ALT?

en heb je al de nieuwe Mr. Bean film gezien? leuk he koffie over je laptop :rolleyes:
 
niemand die me kan helpen????

Ik zit nog steeds met dit probleem.
Graag zie ik een serieuze oplossing.
Ik heb geen Mr. Bean gezien en ook geen koffie over mijn laptop gehad, maar een serirus en lastig probleem...............
 
Mr. Bean was geen grapje :p en ik maakte wel een fout het is geen CTRL-ALT maar CTRL-Shift. Dat verandert sommige tekens.

Maar het feit dat je spatie kapot is neem ik gewoon aan dat je toetsenbord kapot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan