probleem toetsenbord Logitech G19

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackbouwer

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo allemaal,
\
\ik ben9 n9ieuw op dit forum en9 zoals jullie kun9n9en9 zien9 heb ik een9 groot probleem met mijn9 tobo.
\ik ben9 recen9t n9aar can9ada gegaan9 en9 heb mijn9 computer meegen9omen9, n9u heb ik alleen9 een9 probleme met mijn9 toetsen9bord, n9l ALS IK N TYP KRIJG IK N9 en als ik 9 typ krijg ik N9 bij ENTER krijg ik ENTER/ en dus bij heel veel tekens krijg ik verschillen9de din9gen9. bijv. pijltje rechts : 3 , / : /[ en9z en9z, ieman9d een9 suggestie om dit meest irritan9te probleem ooit te verhelpen9, ik heb dit n9og n9ooit gehad en9 heb de taalin9stellin9gen9 NL - VS , NL-VS n(INT.) al geprobeerd, miss aan9 de hardware van9 de tobo?{
\
\groeten9,
\
\jack bouwer

Hoi,

Omdat te controleren of het inderdaad aan het toetsenbord, of aan een instelling in Windows ligt, moet je als 'test' even een ander toetsenbord aansluiten en kijken of het probleem er dan ook is.

hallo,
\
\ ik ga morgen9 een9 n9ieuw toetsen9bord proberen9 te regelen9, door het tijdsverschil , het is bij mij 6 uur vroeger, hoor je het waarschijn9lijk later.
\
\bedan9kt voor de tip,
\
\groeten9,
\
\jack bouwer

Als je toetsenbordt nog in de garantie zit en het ligt inderdaad hieraan.

Dan contact op nemen met logitech.
Logitech heeft geen reparatie afdeling, dus je krijgt altijd een nieuwe :)
Ideaal :) vorige week werkte bij m'n G15 na 23,5 maandje een toetst naast het LCD schermpje niet meer.
Gebeld met logitech => kan gewoon omruilen tegen een nieuwe, zonder enig probleem.

Bedan9kt voor de tip,
\
\helaas zit ik n9u in9 can9ada en9 heb de bon9 n9iet bij me, maar ik kan9 wel on9g uitreken9en9 wan9n9eer ik hem kreeg.
\
\ van9daag ga ik n9og ff kijken9 in9 de garage n9aar een9 oude tobo maar moet ook n9og n9aar un9iversiteit dus weet n9iet of ik dat voor elkaar kan9 krijgen9,
\
\je hoort hier zeker meer van9, wan9t het typen9 is helemaal #$$#%#%#%$;)
\
\ gr,
\
\jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan