Probleem toetsenbord piepjes n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jikke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn probleem moet toch niet zo moeilijk zijn maar ik kan het niet vinden... :o

Ik wil instellen dat als ik een smsje intyp, of anderszijds de toetsen gebruik, dat je dan geen piepjes hoort (is zo irritant). Bij andere Nokias stel je dat in bij het menu 'tonen' Ik heb de online gebruikshandleiding nagespeurd maar ik vind het niet! Ik heb een Nokia N73.

Hopelijk weet een van jullie het, ik hoor het graag!

gr. Jikke

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb zelf de E 71 en ik zou dit zo kunnen doen:
Instellingen-algemeen--persoonlijk-tonen en daar staat toetsbord tonen bij misschien zo ook bij jou . Ik lees net dat je dat al geprobeerd hebt en je gebruiksaanwijzing door gespit hebt dan zou het zo maar eens kunnen dat het niet gaat misschien is dit dan nog een optie
en zou je de begin tekst even kunnen aan passen want : Help, dit moet simpel zijn zegt weinig over het probleem

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb zelf de E 71 en ik zou dit zo kunnen doen:
Instellingen-algemeen--persoonlijk-tonen en daar staat toetsbord tonen bij misschien zo ook bij jou lees net dat je dat al geprobeerd hebt en je gebruiksaanwijzing door gespit hebt dan zou het zo maar eens kunnen dat het niet gaat misschien is dit dan nog een optie
en zou je de begin tekst even kunnen aan passen want : Help, dit moet simpel zijn zegt weinig over het probleem

Dankje!
Ik heb helemaal geen menu optie ïnstellingen..
dank voor link, maar daar heb ik al gekeken.. en manual doorgespit, vind t niet..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat het probleem link bij jou ligt want ik heb hem hier op een ander pc getest en hij werkt wel maar je zou dus de klanten service van nokia kunnen bellen of mailen dat was de link dus kan je zelf dan met google opzoeken

Hoi,

Heb je begin tekst maar even aangepast in vervolg even duidelijker mee zijn

Gevonden!

Yes, gelukt! bedankt Visha!

Die link doet t thuis gelukkig wel en daar stond de oplossing. Ik kopieer m even voor t geval iemand t ook zoekt..

go to tools .then profiles,then genral, adjust, then down to message tone alert click on it then change,,,

Yes, gelukt! bedankt Visha!

Die link doet t thuis gelukkig wel en daar stond de oplossing. Ik kopieer m even voor t geval iemand t ook zoekt..

go to tools .then profiles,then genral, adjust, then down to message tone alert click on it then change,,,

Graag gedaan.
zou je rechtsonder nog willen klikken op vraag is opgelost?
thanx
Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan