Probleem toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nanda1914

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
Beste,

Sinds enige dagen wijzigt mijn toetsenbord zonder aanwijsbare reden van qwerty naar azerty.
Ik heb dit probleem zowel op de vaste pc als op de laptop, beide met windows 8.1.

Ik heb het gevoel dat het probleem is ontstaan na een windows update.

Als extra info: Ik heb maar 1 toetsenbord ingesteld dus het kan niet door gebruik van een toetsencombinatie ontstaan.

Heeft iemand een idee?

Mvg,

Martin.

Ook al staat er maar 1 ingesteld, je kunt even CTRL + SHIFT proberen

Dank je wel voor je bericht, heb ik geprobeerd als mijn toetsenbord juist staat maar er gebeurt niets.

Vermoed toch een probleem met windows 8.1, heb een dual boot systeem met windows 7 als tweede.
Gisteren hele dag met windows 7 gewerkt, geen probleem met toetsenbord gehad.
Vandaag windows 8.1 gestart en jawel toetsenbord stond weer op azerty.

Zijn er mensen die dezelfde problemen hebben [gehad]

Mvg,

Martin.

toetsenbord.

Probleem blijft bestaan,

Kan soms enige dagen goed gaan maar dan ineens zijn de instelling van toetsenbord weer veranderd naar azerty.

Heb er nu 2 ingesteld zodat ik in taakbalk snel kan aanpassen en niet steeds naar instellingen moet gaan.

Op de laptop, ook windows 8.1 heb ik hetzelfde probleem.

Hoop dat er iemand is met een oplossing.

mvg,

toetsenbord.

Beste,

Bedankt voor je reactie.

Heb gedaan precies zoals in filmpje.

Echter, bij mij wijzigt de instelling na verloop van tijd uit zichzelf weer naar azerty en moet ik dus keer op keer zoals het filmpje aangaf een toetsenbord toevoegen, in mijn geval verenigde staten internationaal en het verkeerde toetsenbord Belgisch punt verwijderen.

Heb nu dus maar beide ingesteld staan zodat ik wanneer het verkeerde toetsenbord komt ik het meteen in de taakbalk kan aanpassen, maar eigenlijk zou dit niet nodig moeten zijn en zou het toetsenbord gewoon op de juiste instelling moeten blijven staan

Mvg,

Martin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan