Probleem TVkaart - Avertv usb2.0 plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielszz22

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Hallo ik heb een probleem met dit apparaat:

avermedia-avertv-usb20-plus-poza-2.jpg

Ik heb de software en de driver geinstaleerd ik heb een S-video kabel en eentje met
rood-wit-geel ik kan nog altijd geen zenders ontvangen, heb ik nog andere kabels nodig ?
Of wat doe ik verkeerd ? :confused:
Dit apparaat moet je dan in usb ingang steken en dan zou ik normaal tv kunnen kijken met laptop.

Groet Niels ;)

Laatst bewerkt:
Drivers?
Welke software wil je gebruiken om te kijken? MediaCenter?
Uitroeptekens of vraagtekens in apparaatbeheer?

Ik wil gewoon de megeleverde software gebruiken, en ik heb die megeleverde driver geinstalleerd.

OK, maar ik neem aan dat dat ding niet weet waar je woont enzo, dus het lijkt me apart
dat hij zomaar de frequenties weet te bepalen. Alle settings al doorlopen?

Ja ik heb ingesteld waar ik woon, en als hij dan frequenties zoekt vind hij er geen.

OK, nou krijg ik een beetje duidelijkeid. Je kijkt gewoon analoog TV en je weet zeker dat
alle COAX' goedzitten? Meestal is het zo dat je letterlijk een TV-aanbieder kan selecteren
in een instelwizard, is dat nu niet het geval? Dan lijkt het me toch een stuurprogramma...

Nee, ik kan het land instellen en hem dan laten zoeken, en als hij dan een zender gevonden heeft kan ik die zender opslaan ..

En je postcode dan? Moet je die nergens ingeven? Ik moest eerst het land kiezen, dan
werden de nieuwste gegevens gedownload, dan mijn postcode ingeven, dan een aanbieder
kiezen en dan stond alles erin.

Nee nergens postcode, heb ik mischien nog een kabel nodig ?

Laatst bewerkt:
Ik heb op de site gezien dat deze op een antenne moet worden aangesloten. Ik vermoed dat je dit niet zo hebt gedaan maar via ene splitter aan de TV kabel gelinkt. Nu moet je wel op letten dat je de tvkabel niet op de radioantenneplug plaatst. Dit zijn beide coaxkabels met dezelfde plug.

Kun je dat al eens nakijken? We hebben dat thuis ook ooit gehad met onze stereo, de coaxantenne op de tv aangesloten:rolleyes:

Ik snap niet waar ik de tv kabel in moet steken ..
En die antenne heb ik niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan