• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem Urenregistratie zorg&welzijn met ORT

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron1970

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2013
Beste Excelfanaten,
Van Wieter ontving ik bijgaand bestand voor een urenregistratie zorg&welzijn met de daarin opgenomen ORT voor zowel afwijkende werktijden als ook voor nederlandse (officiële) feestdagen. waarvoor dank!
één klein dingetje ontbreekt er nog aan: Voor de niet-feestdagen 24 en 31 december geldt tussen 18.00u en 0.00u tevens een onregelmatigheidstoeslag van 160% (tenzij deze dagen op zondag vallen natuurlijk, want dan geldt dit percentage voor de hele dag).
Is er iemand die dit nog kan aanpassen/verwerken in bijgaand bestand? Graag hoor ik van jullie.
mvg
Ron

Bijlagen

Dan geldt voor beide dagen vanaf 18.00u tot 0.00u weer de 160%, maw deze dagen hebben tussen deze 2 tijdstippen altijd een 160% ort.

Knap Sylvester, echt knappe strategie!
In het bestand dat TS postte, zat nog een fout bij de knop [Opslaan en leeg maken].
Die fout heb ik opgelost.

Zoals jij wel weet, kan het ingeven van de onregelmatigheidstoeslag korter.
Dagtekst, "ma-vr" in plaats van, voor elke dag een dagtekst.
Ook dat heb ik even aangepast.

Bedankt voor de oplossing van TS zijn probleem.
Groeten, wieter

Bijlagen

Beste Sylvester en Wieter,
Het werkt perfect! Heel erg bedankt voor dit bestand en voor de tijd die jullie erin hebben gestoken!
Mvg Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan