probleem utorren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjetop

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
55
een paar dagen geleden deed mijn utorrent het niet meer hij woud niet meer downloaden
nu ben ik er vandaag achter gekomen dat die poorten niet openstaan dat geeft iedergeval utorrent aan.
ik heb wel gehoord van dat poort forwarden ofzoiets maar hoe werkt dat

groeten
 
een paar dagen geleden deed mijn utorrent het niet meer hij woud niet meer downloaden
nu ben ik er vandaag achter gekomen dat die poorten niet openstaan dat geeft iedergeval utorrent aan.
ik heb wel gehoord van dat poort forwarden ofzoiets maar hoe werkt dat

groeten

Hallo beste mensen, jullie zijn mij laatste hoop om niet door te draaien en de pc uit het raam te smijten. Ik heb Utorrent 1500, maar 1750 heeft hetzelfde euvel. Zo ook bitcomet en azareus. Hij leech niet en deeld niet. Ik heb chello extreem en gebruik geenrouter. De torrents die ik wil up/downloaden veranderen van blauw of groen heel snel inrood. en bij tracker status staat (offline)verlopen. Wat ik ook doe het werkt niet meer sinds zondag. Ik had niets veranderd en voordien heeft hij bijna een jaar gedraaid zonder enig probleem. Please somebody help me (us) want er was nog iemand die het heeft. Ik ben de wanhoop nabij.Groetjes en ik hoop op antwoord
 
Heei man, advies Home > Helpmij.nl Forum > Software > P2P > Nieuwe vraag plaatsen Zo kun je je eigen vraag beginnen. Niet dat ik erover ga ofsoo maar dan weet je dat iniedergeval.:)
 
ik heb antwoord

ik heb inmiddels het probleem gevonden dankzij ene nancy peters
als je dit probleem net als mij heb moet je bij je software het programmatje relevant knowledge verwijderen en dan de pc opniewe opstarten en dan kan je weer downloaden
 
Of op nederlandse torrentsites

Ook staan er op nederlandse torrentsite's vaak uitleg over de problemen inclusief de oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan