probleem verbinding kpn experiabox en wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardo13

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
hallo, ik heb een nieuwe labtop gekocht en er staat op dat hij wireless lan heeft,alleen nu wil ik hem verbinden met mijn kpn experiabox en ziet hij geen ' zender' zeg maar,nu weet ik dat je daarvoor die wifi usb speedtouch 121g adapter voor hebt die kpn ook voorschrijft,maar moet dat standaart wifi lan dat op mijn labtop staat niet gewoon kunnen communiceren met de kpn box? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt.

Hallo !

Werkt de Experiabox al met 1 of meerdere andere PC's ?

Firewall op je laptop al geconfigureerd ?

Anders: hang je laptop es met een UJ45-kabel aan de box, werkt dat wel ?

Heb je de toets op je laptop voor de draadloze verbinding wel aan staan ?

Graag wat meer informatie.

Greetz,

Harry.

Hallo !

Werkt de Experiabox al met 1 of meerdere andere PC's ?

Firewall op je laptop al geconfigureerd ?

Anders: hang je laptop es met een UJ45-kabel aan de box, werkt dat wel ?

Heb je de toets op je laptop voor de draadloze verbinding wel aan staan ?

Graag wat meer informatie.

Greetz,

Harry.

De box werkt gedraad op mijn eigen pc,maar wil de labtop er draadloos aan verbinden
Als ik de installatie cd van kpn erin doe dan instaleert hij wel een speedtouch programma'tje op het bureaublad alleen krijg dan een foutmelding dat er geen wireless adapter is gevonden,krijg zo een vermoeden dat er dan wel voorbereiding is voor wireless lan maar dat je zelf speciaal voor die kpn box nog een adapter aan moet schaffen..firewall heb ik nog niet geconfigureerd,dat zal ik nog even checken maar de toets voor de draadloze verbinding op de labtop heb ik ook niet gecontroleerd,zou niet weten welke dat is?

Hoi !

Ik zou de handleiding van de laptop eens goed doorlezen !

Bij mij is het Fn.

Als de laptop de box helemaal niet ziet, werkt de draadloze netwerkkaart in je laptop niet.

Hoe ziet je apparaatbeheer eruit ?

Staat bij netwerkverbindingen op de laptop de draadloze netwerkkaart als ingeschakeld ?

Greetz,

Harry.

Wat voor merk draadloze netwerkkaart zit er in je laptop ? Heb je SSID wel aan staan ?

Wat voor merk draadloze netwerkkaart zit er in je laptop ? Heb je SSID wel aan staan ?

probleem is opgelost, de wireless zero config moest k aanzetten bij systeembeheer en nu 'ziet' hij mijn adapter wel,pfff na paar uurtjes vogelen lukt het wel. greetz

de wireless zero config moest k aanzetten bij systeembeheer....

Waar precies heb je dat gedaan??

de wireless zero config moest k aanzetten bij systeembeheer....

Waar precies heb je dat gedaan??

ga naar start dan naar configuratiescherm.

Dan naar het icoon systeembeheer dan klik je op services,en krijg je een lijst en onderaan staat' wireless zero configuration,die klik je aan en toepassen en dan start services,suc6

k ben iig weer online:) thnk god

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan