probleem veroorzaakt door ATI graphics driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneke1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
kan iemand mij helpen??
mijn pc slaat steeds vast op het spel battlefield.
ook slaat hij vast op de 3d instellingen van ATI.
de pc geeft een probleem aan van de graphics driver, deze heb ik opnieuw geinstalleerd en nu doet ie nog steeds hetzelfde.
weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?
het spel heeft het wel altijd gedaan.

toen je de nieuwe drivers hebt geinstalleert heb je daarvoor eerst oude verwijdert?

ja, ik heb de alles van ATI er eerst afgegooit in de lijst verwijder items.
daarna pc opnieuw opgestart en op de site van ATI nieuwe driver geinstaleerd.

ok dan is dat goed, is het gelijk als je het spel op start of pas na een tijdje dat hij vastloopt?

als dat na een tijdje is kan je even naar de temperaturen kijken met everest home.

het introductie scherm van het spel opent ie gewoon, als het spel echt start dus als je kan gaan spelen slaat ie vast.
nee deze videokaart zat erin toen ik de pc kocht, maar het spel heeft het wel gewoon gedaan zonder problemen. de pc geeft nu probleem met graphicsdriver aan.

update probleem:
ik heb op computer classificeren geklikt, hier slaat ie dus ook op vast.
gaf iets van een aero fout aan?? computer opnieuw opgestart en pc wizzard geinstallerd,
kan ik hiermee kijken wat het probleem is?
kan het zijn dat de videokaart niet geinstallerd is? of kapot ofzo?
hoe kan ik de kaart zelf opnieuw installeren?

je kan de drivers van je videokaart opnieuw installeren, maar wel eerst de oude verwijderen de pc opnieuw opstarten, de nieuwe installeren, opnieuw opstarten en dan nog eens proberen.

kanhet ook helpe als ik in het menu apparaatbeheer de vorig stuurprogramma aan rpobeer te klikken?
ik durf niet zomaar meer iets aan te klikken, laatste keer dat ik dat deed reageerde mn muis EN toetsenbord niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan