Probleem via start-programma,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Als ik via start > alle programma,s> in het daarop volgende scherm kom waar alle programma,s staan, daar heb ik een probleem.
ik heb nu zoveel programma,s daar staan dat deze uit 3 rijen bestaat, maar het probleem is nu dat de derde rij helemaal rechts buiten beeld valt zodat ik nu niet meer kan zien welke programma,s daar staan.
Als ik vroeger daar 3 rijen had staan dan maakte windows het vanzelf passend aan het scherm.

Weet iemand hoe ik de vakken (rijen) kan verkleinen zodat ik alles weer kan zien?

Heb je soms erg lange programma-namen in Alle Programma's, rechtsklik dan op zo'n langerd, kies Naam wijzigen en verkort de naam drastisch. Scheelt ook al een slok op een borrel. Nog meer tips+nog meer.

Laatst bewerkt:
Ik heb mappen gemaakt en de gelijksoortige programma's daarin geplaatst. b.v. muziekprogr.
DVD progr. Hulpprogr. etc

Ja ik weet dat je daar ook mappen kan maken, ik kan dat ook nog wel doen, dit heb ik wel op het bureaublad gedaan.
Maar daar heb ik mijn vraag nog niet mee beantwoord, ik vraag dit omdat windows het eerder wel uit zichzelf aanpaste en nu niet.

In ieder geval bedankt

Geplaatst door gezina
Heb je soms erg lange programma-namen in Alle Programma's, rechtsklik dan op zo'n langerd, kies Naam wijzigen en verkort de naam drastisch. Scheelt ook al een slok op een borrel. Nog meer tips+nog meer.

Nee de programma namen vallen vanaf de eerste letter buiten beeld, ik zie de namen wel als ik er met de muis op ga staan, (dit werkt nog net omdat ik nog net het begin van het pictogram zie staan), maar echt ideal is dit niet.

Ik heb het zo gedaan, zie bijlage, maar vlgs mij heeft windows dat nooit automatisch gedaan

Bijlagen

• buroblad.jpg
    buroblad.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 82
Volgens mij heeft hij het toch echt ooit eens zelfstandig veranderd naar 3 kleinere vakken.

En Gezina ik heb alle tips van jou gezien en een heb ik uitgeprobeerd zodat alles in een rij kwam te staan waardoor ik dan door de programma,s kan scrollen, dit was wel leuk, maar dan denk ik dat ik toch liever submappen maak zodat ik niet hoef te scrollen

groetjes

Geplaatst door assaas
Volgens mij heeft hij het toch echt ooit eens zelfstandig veranderd naar 3 kleinere vakken.

En Gezina ik heb alle tips van jou gezien en een heb ik uitgeprobeerd zodat alles in een rij kwam te staan waardoor ik dan door de programma,s kan scrollen, dit was wel leuk, maar dan denk ik dat ik toch liever submappen maak zodat ik niet hoef te scrollen

groetjes

Ik krijg de vakken steeds nog niet kleiner maar ik heb submappen gemaakt en daar heb ik verschillende programmas in een map gezet zodat het nu weer in 2 rijen is en alles weer op het scherm te zien is.
Ik heb het dus eigenlijk gedaan volgens de tips van Amorlaura en gezina.
voor mij is het nu eigenlijk opgelost, zeg maar.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan