probleem videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjorritz

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn videokaart. Ik wilde de tv out na verhuizing weer eens aansluiten en vanaf dat moment begon hij te haperen. Schijnbaar heb ik iets veranderd in de instellingen. Als ik mijn beeldscherm (pc) nu op de videokaart aansluit zie ik niks meer. De pc start windows wel gewoon op en ik zie het startscherm enzo allemaal duidelijk. Maar wanneer de computer klaar is met opstarten zie ik helemaal niets meer ik weet dat er wel wat gebeurt, omdat hij wel gewoon reageert op bijv. ctrl alt del. Alleen zie ik het niet op het beeldscherm.

Nu heb ik de kaart er uitgehaald en het scherm op de standaard poort aangesloten. Weet nu niet hoe ik de instellingen van de kaart weer kan veranderen naar de oude instellingen. Ik kan het programma in het configuratie scherm niet openen.

Owja, het betreft een nvidea 6200 128 kaart. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Groeten

gewoon bij configuratiescherm --> software?

Bij program files kan ik namelijk geen nvidea vinden...

En hoe dan verder? Ben de Cd namelijk kwijt.

Groeten

ja die driver verwijderen en dan de kaart er weer inzetten, kijken wat er dan gebeurt.

ah, heb nu weer beeld via de videokaart! bedankt daarvoor. Ben nu alleen me tv wel kwijt. op een of ander manier vind ie deze niet meer. :(

nu driver weer opnieuw installeren, en dan goed instellen.

wel op je pc toch?

bij eigenschappen en dan beeldscherminstellingen gekeken welk scherm en even aangepast dan?
eventjes tegelijk aansluiten dan als dat kan.

wel op je pc toch?

bij eigenschappen en dan beeldscherminstellingen gekeken welk scherm en even aangepast dan?
eventjes tegelijk aansluiten dan als dat kan.

heb beide stekkers er in. kabel getrokken naar de tv, op een of andere manier herkent hij de tv niet. Op de computer nu prima beeld zie alleen niks op de tv.

hieperdepiep ;)

heb geen flauw idee wat ik net deed, volgens mij helemaal niets, maar hij is er!!! :D bedankt voor je moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan