probleem vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

opadelft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Een nw computer gekocht met vista. thuisgekomen,live messenger geinstaleerd maar nu bij het openen krijg ik steeds de melding het programma werkt niet meer en word afgesloten. Daarna meld het venster DEP heeft het programma afgesloten. Kan daarna proberen de dep instellingen te wijzigen,maar dan krijg ik de melding progr werkt alleen met dep ingeschakeld. Wie heeft dit aan de hand gehad en weet een oplossing??. Bedankt Alvast.

Kijk hier eens of dit werkt:

1. Start> Alle Programma's> Bureau Accesoires
2. Rechts klik op opdrachtprompt > Uitvoeren als administrator (ook als je op de admin account zit)
3. typ in de opdracht prompt de volgende regel in;
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff​

Gevonden op:
http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=815921

Welkom bij Helpmij.nl

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst.

verborgen bestanden?

naam:bert lassooy
Ik heb niet kunnen vinden waar ik een nieuwe vraag mag plaatsen dus heb ik maar de "reageer op vraag gebruikt"
Onder XP kon ik gewoon bij mijn Application Data/ Cookies/Local setting/ menu Start/ enz. benaderen.
Onder Vista zegt de computer "piep " en verder niets.
Weet u een stap voor stap oplossing?
Bert.

naam:bert lassooy
Ik heb niet kunnen vinden waar ik een nieuwe vraag mag plaatsen dus heb ik maar de "reageer op vraag gebruikt"
Onder XP kon ik gewoon bij mijn Application Data/ Cookies/Local setting/ menu Start/ enz. benaderen.
Onder Vista zegt de computer "piep " en verder niets.
Weet u een stap voor stap oplossing?
Bert.
je moet bovenaan rechts in het windows vista topic een nieuwe vraag aanmaken.
verder ga ik nu 1 tip proberen.
Verborgens bestanden moet je gewoon activeren bij je menubalk in je map(verkenner)
-extra
-mapopties
-tabblad weergave
-dan naar beneden scrollen en dan zie je bij verborgen bestanden en mappen dat je kan aanduiden dat je de verborgen bestanden wilt weergeven.

Verder ga ik er niet meer op reageren als dit niet jouw oplossing is maar dan moet je maar eens een nieuw topic aanmaken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan