extreemlolo
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2009
Beste Gebruikers,
het is mij sinds enkele dagen opgevallen dat ik mijn geluid niet meer kan aanpassen via mijn toetsenbord (dell enhanced USB multimedia kybd (sk-8135) ) dat een volumedraaiknop heeft
en de volumeknoppen op mijn headset zelf (microsoft livechat lx-3000)
Muten daarentegen kan ik wel nog
ik heb een sound blaster x-fi Xtreme gamer pci-geluidskaart
Wel kan ik het geluid aanpassen via het icoontje rechtsonder de taakbalk.
Aangezien ik veel games speel, is het niet zo handig om even in en uit het spel te gaan voor mijn volume aan te passen.
Wat me ook opvalt is dat het volume standaard naar 100% gaat en dat is loeihard!
Ik heb dit probleem nooit eerder gehad en ik heb al mijn drivers opnieuw geinstalleerd en ik heb me al suf gezocht hier, alsook elders op het internet.
ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet. EDIT: Heb het zelf al gevonden.
In afwachting, extreemlolo.
het is mij sinds enkele dagen opgevallen dat ik mijn geluid niet meer kan aanpassen via mijn toetsenbord (dell enhanced USB multimedia kybd (sk-8135) ) dat een volumedraaiknop heeft
en de volumeknoppen op mijn headset zelf (microsoft livechat lx-3000)
Muten daarentegen kan ik wel nog
ik heb een sound blaster x-fi Xtreme gamer pci-geluidskaart
Wel kan ik het geluid aanpassen via het icoontje rechtsonder de taakbalk.
Aangezien ik veel games speel, is het niet zo handig om even in en uit het spel te gaan voor mijn volume aan te passen.
Wat me ook opvalt is dat het volume standaard naar 100% gaat en dat is loeihard!
Ik heb dit probleem nooit eerder gehad en ik heb al mijn drivers opnieuw geinstalleerd en ik heb me al suf gezocht hier, alsook elders op het internet.
ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op weet. EDIT: Heb het zelf al gevonden.
In afwachting, extreemlolo.
Laatst bewerkt: