probleem win 10 verkrijgen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thei
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thei

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hallo.

ik heb een vraag betreffende het verkrijgen van de win 10 update.
heb op mijn notebook win 7 home premium versie (uiteraard legaal) met 64 bits en alle update's uitgevoerd.
krijg geen app voor win 10 dus geprobeerd via creation tool en de 64 bits versie maar er gebeurd niks.
als vervolgens een test laat draaien komt win met de mededeling deze versie van win is alleen voor win 7 met sp 1
maar deze is geinstalleerd en geupdate.
verder krijg ik de melding win is niet up to date.
mis ik nog ergens iets??
graag tips en hulp
mvgr Thei

Als je in configuratiescherm systeem aanklikt, wat lees je dan op de 1e drie regels onder : Windows-versie ?

Hallo

onder windows-versie staat:

windows 7 home premium
copyright 2009
service pack 1

hoop dat dit is wat je bedoeld

Ok, ik wilde alleen even dat SP1 bevestigd zien.
Jij hebt denk ik slechts 2 opties :

óf je laptop opnieuw installeren met 7 en dan maar hopen dat 't goed gaat met de update tool,
óf naar de website van Microsoft gaan (ik kan helaas geen linkje plaatsen, Microsoft heeft het listig moeilijk gemaakt) en daar kiezen voor ondersteuning voor Windows 10. Dan kom je na een heleboel muisklikken bij een pagina waar je je telefoonnummer achter kunt laten. Vervolgens word je (op werkdagen tijdens kantooruren) binnen 10 minuten door een helpdeskmedewerker teruggebeld. (Gratis)

Laatst bewerkt:
oke bedankt zal het proberen en laat je nog wat horen

thanxs

Hallo

heb vandaag contact gehad met microsoft en oplossing wat ze voorstelden na alles gecontroleerd en goed bevonden te hebben was op andere pc update op usb stick zetten en zo installeren
update op usb lukte en als via usb opstart op notbook is even klein scherm van win 10 en verder niks meer.
denk overblijvende oplossing is windows 7 opnieuw installeren.

bedankt voor de moeite

gr Thei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan