probleem windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtuosa

Meubilair
Lid geworden
17 aug 2001
zo als dit topic al heet heb ik probleem met windows update
het betreft hier om een herinstalatie die probleem loos verliep
weet iemand een oplossing want ik kom er niet meer uit.
het blijft steeds zoeken maar naar mijn mening werkt die gewoon niet meer
heb de pc meerdere maalen geinstaleerd maar het probleem blijft zoeken naar updates

Je geeft zeer weinig nuttige info. :confused:

Over welke Windowsversie gaat het ?

Welke stappen heb je al ondernomen om dit op te lossen ?

Legale en geactiveerde versie of een "gedownloade" versie ?

Zijn de ServicePack(s) aan boord ?

het gaat om een legaale Windows 7 versie met service pack 1
ik heb diverse stappen gedaan diverse Windows reparatie tools

het blijft steeds zoeken maar naar mijn mening werkt die gewoon niet meer

Hoe lang heb je Windows update laten zoeken totdat je afbrak?

Vooruitlopend op je antwoord het volgende :

als je Windows 7 met SP1 installeert en daarna voor het eerst update laat zoeken naar updates, dan gebeurt het (helaas) in bijna 100% van de gevallen dat die klus van minimaal 2 uur tot soms wel 6 uur kan duren. Het lijkt er de eerste 50% van die tijd op dat er niets gebeurt (zoekbalk blijft heen en weer gaan, maar er komt niks binnen).

Ik heb de afgelopen jaren 'tig' keer bij mensen 7 geïnstalleerd en ben na de kale installatie veelal vertrokken met de mededeling : van de machine afblijven vannacht, laat Windows update maar zoeken.
Na een héél lange tijd blijken er opeens een stuk of 225 updates te worden 'gevonden' door update waarna dan eindelijk 'iets' zichtbaar wordt.

Als jij een uur of 4 zou hebben gewacht voordat er ook maar 'iets' zichtbaar werd (meerdere malen) dan is er idd. wat mis met Windows update. Heb je 'slechts' een uurtje of zo gewacht, dan luidt mijn advies :

probeer het 's-avonds nog een keer, laat Windows update maar zoeken, ga naar bed en kijk de volgende ochtend naar de machine.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan