Ik ging gisteren even weg bij mijn comp (Athlon 2600) toen hij zijn wekelijkse viruscontrole ging doen. Kwam ik terug werd er net opnieuw opgestart, CHKDSK kwam uit zichzelf op, met meldingen als "Bezig met verwijderen van beschadigd kenmerkrecord ...... uit bestandsrecordsegment 82192, etc. Bestandsrecordsegment.... is onleesbaar, etc. Zo kwam er een hele rits, waarna CHKDSK niets meer deed. Elke keer als ik nu opstart kan ik CHKDSK overslaan, waarna sommige directory's leeg zijn, en de comp behoorlijk traag is. Er komen ook meldingen dat bepaalde bestanden niet gevonden kunnen worden, etc
Wat is hier aan de hand?
Hoe kan ik CHKDSK zijn werk laten afmaken? Of is er misschien een ander programma dat dit wel kan?
en
Kan ik op de een of andere manier, net als vroeger bij Win98 het besturingssysteem "eroverheen" heen installeren, of wordt bij installatie van WinXP alles meteen automatisch geformatteerd?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groeten,
CB
Wat is hier aan de hand?
Hoe kan ik CHKDSK zijn werk laten afmaken? Of is er misschien een ander programma dat dit wel kan?
en
Kan ik op de een of andere manier, net als vroeger bij Win98 het besturingssysteem "eroverheen" heen installeren, of wordt bij installatie van WinXP alles meteen automatisch geformatteerd?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groeten,
CB