probleem word 2007: doorlopende sectie verspringt na invoegen voetnoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaikie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Hallo allemaal,

ik heb in word 2007 een eindmarkering 'sectie einde doorlopend' heb ingevoegd:
eerst gewoon de tekst verdeeld over hele bladzijde, dan sectie einde doorlopend ingevoegd, stukje tekst in 3 kolommen ingevoegd, binnen kolommen 'eindmarkering kolommen' ingevoegd, in laatste kolom eindmarkering 'sectie-einde doorlopend' ingevoegd, daarna tekst weer gewoon (dus zonder kolommen)

so far so good!

Maar nu: op het moment als ik op deze bladzijde met verschillende indeleingen een voetnoot (over gehele document) invoer, verspringt de sectie met de kolommen naar de volgende bladzijde!!!!!

help! help help heeeeeeeeeeeeeeelp!

Dit is namelijk m'n scriptie en wil natuurlijk dat het er goed uit ziet. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

groetjes,

Maaike

Hoi,

Mogelijk is de sectie met de kolommen zo groot, dat die maar nét op de pagina past.
Door het invoegen van de voetnoot past het allemaal niet meer, waardoor - in een poging de 'kolomsectie' bij elkaar te houden - het geheel naar de volgende pagina wordt verplaatst.

Hoe je het oplost ..... ??
Wellicht door de tekst in de kolomsectie nog eens door te nemen en enigszins 'in te dikken'.
Je kunt het in elk geval eerst uitproberen door een stuk tekst uit deze kolomsectie de 'knippen' en tijdelijk in een nieuw document te parkeren (zonde als je 't weer opnieuw in moet jassen nietwaar ....).

Nou, dat had ik dus ook al bedacht en ook mee zitten experimenteren, maar mooi niet dus! de sectie met die kolommen is klein en er rest genoeg ruimte om er een voetnoot onder te zetten. Stom he!

M.

Hoi,

Mogelijk is de sectie met de kolommen zo groot, dat die maar nét op de pagina past.
Door het invoegen van de voetnoot past het allemaal niet meer, waardoor - in een poging de 'kolomsectie' bij elkaar te houden - het geheel naar de volgende pagina wordt verplaatst.
QUOTE]

Tsja .... dan raad ik je aan het document als bijlage mee te sturen.

Laatst bewerkt:
Ok, zal de bladzijde waar het om gaat in een document zetten en naar je mailen. Alvast bedankt voor de moeite!!!!

groetjes,

Maaike
Tsja .... dan raad ik je aan het document als bijlage mee te sturen.

Je mag het ook naar sturen, dan kijk het het na.

Laatst bewerkt:
Vraag: zou je de quote met dat mailadres van mijn weer willen verwijderen ... heb ik uit mijn bericht inmiddels ook gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan