probleem x1650 pro agp

• Onderwerp starter Onderwerp starter hcc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hcc

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
gegevens moederbord met huidige videokaart:moederbord gigabyte GA*-8ST-L
Noord Brug Eigenschappen
Noord Brug SiS 645DX
Revisie 00
Verpakkingstype 702 Pin BGA
In-Order Queue Depth 12

Geheugeninstellingen
CAS Latency (CL) 2.5T
RAS To CAS Delay (tRCD) 3T
RAS Precharge (tRP) 3T
RAS Active Time (tRAS) 6T
Row Cycle Time (tRC) 10T
RAS To RAS Delay (tRRD) 2T
Write Recovery Time (tWR) 2T

Geheugenslots
DRAM Slot #1 1024 MB (PC2100 DDR SDRAM)
DRAM Slot #2 1024 MB (PC2100 DDR SDRAM)
DRAM Slot #3 512 MB (PC2100 DDR SDRAM)

AGP apparaat
AGP Versie 2.00
AGP Status Geactiveerd
AGP-apparaat Asus V8440 PAL
AGP doorvoergrootte 64 MB
Ondersteunde AGP Snelheid 1x, 2x, 4x
Actuele AGP Snelheid 4x
Fast-Write Ondersteund, Geactiveerd
Side Band Addressing Ondersteund, Geactiveerd

Chipsetfabrikant
Firmanaam Silicon Integrated Systems Corporation
Productinformatie http://www.sis.com/products/index.htm#chipsets
Besturingssoftware download http://www.sis.com/downl

Hoi iedereen,heb een powercolor x1650 pro 512mb gddr2 agp 8 op mijn moederbord geplaatst,maar nu loopt de computer regelmatig vast bij gewoon gebruik,wie weet oplossing,volgens kenners moet een agp8 ook op 4 kunnen werken,hartelijke dank..

nogmaals over het vastlopen van de computer bij gebruik van de x12650 pro videokaart,kan dit ook aan de voeding liggen?voeding is 350watt en afgelopen zaterdag met een voltmeter op de 12 volts lijn gemeten,schommelt de voeding tussen 12.3 volt en bij belasting videokaart naar 11.2 volt.wie o wie helpt mij?

voor het gebruik van agp8x op een 4x slot moet je een instelling wijzigen in je bios, toch, ik snap je vraag niet echt, even opnieuw stellen?

zit zo:huidige videokaart is een nvidia Geforce Ti4400 128mb op agp 4.waneer ik deze uitwissel voor een PowerColor X1650 pro 512mb agp8, loopt mijn computer vast,soms na 5 minuten,soms na een half uur,kan in de bios alleen instellen of AGP of PCI.moederbord ondersteund tot AGP4.prossesor P4 -2Ghz,geheugen 2.5 GB chipset SIS645DX.moederbord Giga-byte GA-8ST-l,voeding is 350 watt,alle nvidia drivers verwijderd alvoorens ati-drivers te instaleerd. computer is eind 2002 nieuw gekocht(Q-MOTION),Ik dacht misschien dat de voeding te licht zou zijn,omdat bij gebruik van de x1650 de 12 volt,s voedingslijn varieerd.van 12.3 naar 11.2 volt bij grafisch gebruik en bij de Ti4400 op 12.3 blijft.gaarne opl,hart.dank.

Eerst de oude Geforce drivers goed en volledig verwijderd en daarna de nieuwste Ati drivers geinstalleerd??

yes,eerst via software en later nog via een via programma via guru3d.com een nvidia remover en toen nog op mijn harde schijf op nvidia verwijzingen gezocht en verwijderd.groet Herman.

is er eventueel iemand,die mij nog kan helpen met mijn probleem met de x1650 pro videokaart ?,hiervoor mijn dank.

afgelopen zaterdag een andere voeding geplaatst(350 watt),maar computer loopt na enige minuten weer vast,ook weer eerst alle nvidia-drivers verwijderd alvorens de ati-drivers te instaleren,zou het kunnen dat de chipset SIS645DX niet de videokaart ondersteund?? ga komende week een andere moederbord proberen met de X1650 pro.snap er echt niet meer,waarom deze kaart niet op deze gigabite moederbord wil werken.Iemand nog een idee????groet Herman.

ook deze update had ik al opgehaald voordat ik de kaart geinstaleerde,helaas,groet Herman.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan