probleem xbox360

Status
Niet open voor verdere reacties.

goa666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Ik heb sinds vandaag een probleem, ik was een update via een cd aan het uitvoeren maar op het gegeven moment kreeg ik een melding dat de update niet voltooid kon worden doordat de cd niet goed te lezen was , en nu elke keer als ik hem opstart
krijg ik de zelfde error scherm. iemand een idee hoe dat kan., Was met het spel nhl 12

gr goa666

Welke foutmelding krijg je nu?
Is het systeem aangesloten op Xbox Live?

niet aangesloten op live, en xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-003a, staat voor cd update niet goed, maar normaal gaat die dan gewoon door naar dashboard en kan je nieuwe spellen niet spelen.. maar nu gaat die niet door .. cd al schoongemaakt..

Wellicht is de download in eerste instantie niet goed gegaan en ligt het aan de data op de CD.
Is het anders geen optie om zo nu en dan eens een UTP (netwerk)kabel door het huis te gooien en dan te updaten? Heb ik ook tijden gedaan, 20m UTP van de router naar zolder. Inmiddels wel netjes aangesloten :)

maar ik doe niets via internet , nooit gedaan ook, en op de site van ms staat nu dat ik de cd dan moet schoonmaken en er weer terug in moet doen, dezelfde cd:S

Die oplossing van Microsoft is uiteraard bedoelt voor vuile cd's. Maar wanneer de data niet goed op de cd is gebrand helpt schoonmaken uiteraard niets. Bij dit soort updates is het heel handig om de weggeschreven data te laten verifiëren, met ImgBurn is dit bijvoorbeeld mogelijk. Ook Nero zal vast een soortgelijke optie hebben. (tip: brand de cd op de laagst mogelijke snelheid bijv. 4x of max. 10x, voorkomt schrijffouten)
Door gebruik te maken van een UTP kabel voor de updates voorkom je dit 'gedoe' en gaan de updates zeker goed tenzij de verbinding wegvalt maar die kans is erg klein. Beide opties zijn prima, je moet doen wat voor jou het handigst is.

Laatst bewerkt:
dat is juist het rare., ik laat altijd alles verifiëren en die geeft geen problemen,
ik heb wel eens vaker gehad dat die met een spel niet goed doet, maar dan stopte die ermee en had deze niet dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan