Probleem xx prof installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurggen

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2005
Berichten
40
Hallo,

een paar dagen geleden wou ik xp prof opnieuw installeren.Ik heb dus eerst alle partities eraf gehaald en daarna geformateerd.Ik steek hierna de bootcd van xp in en hij begint aan z'n werk.Maar dan loopt het mis,bij de informatieverwervende fase(het begin dus)laat hij een foutmelding zien: cpqarray.sis is beschadigd en de installatie dient afgesloten te worden.Daarna probeerde ik opnieuw en had hetzelfde probleem.Iemand een idee?Intussen hebik windows 98 erop gesmeten.

jurggen
 
Controleer of je cd nog goed leesbaar is inderdaad. :)
 
Zou kunnen,heb je hem aleens goed schoongeveegt van binnen naar buiten gewreven met een doek en een beetje glassex?

Heb je het serienummer dan kun je er mischien een xp cd ergens lenen en dan met jouw nummer installeren.
 
ik vermoed idd dat er iets met de schijf is.Ik zal xp eens probere installere op een andere schijf.Weet iemand waar je de boot disks van xp haalt?

jurggen :)
 
hallo,

bedankt voor de informatie en de links.Ik vind het wel raar dat dit bestand slechts 4,20 mb groot is.Maar kan ik ook deze bestanden op cd branden?

jurggen
 
Nee.
Dubbelklik op het bestand en er zal worden gevraagt om een disketten in het station te doen.
Zorg dat je er zes bij de hand hebt.
Met deze diskettes kun je de pc opstarten.

**Edit
De Ps. weggehaalt, niet van toepassing zie ik nu. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan