Probleem zoals hieronder omschreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

corenwilna

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
a problem has been detected and windows heas been shut down to prevent damage to your computer.
memory_management
If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow the next steps:

check to make sre any hardware or software is properly installed. If this is a new istallation, ask your hardware or sorftware manufacturer for any windows update you might need.

If problems continue, disable or remove any mewly installated hardware or software. Disable Bios memory options such as caching or shadowing. If you need to use safe mode to remove or disable component, restart your computer, press F 8 to select advanced startup options, and then select safe mode.

Technical information
*** Stop : 0x0000001a ( 0x000000411,0xc03f2028,0x0a87b880,0xc0254dd5)

collecting data for chrash dump....
initializing disk for crash dump.....
beginning dump of physicL MEMORY.
DUMPING PHYSICAL MEMORY TO DISK : 100
PHYSICAL MEMORY DUMP COMPLETE

Ik heb dit reeds meerdere malen gehad. Kan me niet herinneren na welke download dit begonnen is. Wie o wie kan mij helpen.

Lijkt erop dat een geheugen module de boel belazert.
Allemaal los halen als je er meerder hebt en dan enkel 1 module erinsteken en testen.
Misschien dat er een module weigert, dit is dan waarschijnlijk de veroorzaker.

Succes..

bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb echter geen idee hoe ik geheugen modules moet uitnemen en vervolgens weer terugzetten. Als het mogelijk is daarover een reaktie. Mocht het te technisch zijn, dan zie ik waarschijnlijk geen kans om e.e.a. te bewerkstelligen.

Ja dan wordt het lastig.
Geheugen modules zitten op het moederbord(grote prinplaat in de pc kast).
Als je "foto geheugenmodule" intikt in de google machine dan zie je een afbeelding hiervan. Als je dan je pc kast open maakt herken je ze meteen.
Op de kop kanten zit een borgclip die je open kan drukken waardoor het nokje vrijkomt.
Even opletten hoe ze eruit komen want ze kunnen maar op een manier er ingedrukt worden, uitsparing onderkant van de modules valt over een dicht stukje waarin je het moet steken op je moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan