probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo als ik mijn computer opstart staat de cpu gebruik altijd op 100 procent en als op crt alt del druk zie ik dar sy32 of zoiets meer dan 90procent gebruikt hoe kan dat er is nog gene programma open

trage computer

syeteem32 of zoiets maar nu is het weg ik heb die taak beeindigd

Start je computer eens opnieuw op en probeer wat duidelijker gegevens te krijgen omtrent het programma wat 100% processorcapaciteit vraagt.

De precieze naam is belangrijk.

Laatst bewerkt:
Tijdens of na de opstart is je cpu altijd hoger. Zodra alles opgestart is komt je cpu weer tot rust (1% - 4%).
Kan je systeem32 zomaar beëindigen?
Zou een Fullvirusscan doen en tevens op spyware controlleren.

Laatst bewerkt:
probleem met cpu

de volledigge naam is system32.exe en dat blijt op 100procent het verlaagd nie zelf niet na 15min ik heb al op virussen gescand maar nog nie op spyware waar kan ik dat doen

Het zou het IRC-Sdbot virus kunnen zijn.
Heb je met een geupdate scanner op virussen gescand?

Scan anders online bij Housecall

mmmhhh...deze lijkt mij iets voor de experts van helpmij.nl. Denk niet dat het opgelosd wordt door een Spywarescan. Maar kan nooit geen kwaad om eens te scannen: Hier kan je een Spywareprogramma downloaden:

http://www.lavasoftusa.com/dutch/support/download/

Download dan ook je Languagepacks. Deze staat iets verder naar onder.

Geplaatst door sigma
Lees dit maar eens.

HeyHeyHey heefd toch al aangegeven (wat ik ook gevraagt heb) dat hij al gescant heefd op virussen en hier niks heefd gevonden!

Met System32.exe moet men voorzichtig zijn!

Zou je mij kunnen vertellen op basis waarvan jij deze bewering doet.
Al zoekend kom ik niets anders tegen dat dit bestand niet bestaat en dat het geinstalleerd wordt door een worm.

Maar graag wil ik iets leren, dus ik ben reuze benieuwd.

System32.exe is "een" virus c.q trojan die al waarschijnlijk door een virusscanner verwijdert is en alleen nog maar voorkomt in het register! Aangezien topicsteller al een fullscan heefd uitgevoerd en waarschijnlijk deze verwijderd heefd, kan het zijn dat deze nog wel in het register voorkomt! En het maakt natuurlijk veel uit of het Systeem32 is of System32!!!! Daarom voor de zekerheid een HijackThis log :)

Misschien moet je dan toch mijn link eens gaan lezen naar symantec, want daar staat exact hoe alles op te lossen is.

Waar baseer je dit op? Men kan alleen uitsluitsel verkrijgen door een Virus c.q trojanscan uit te voeren. En nogmaals, topicsteller heefd al een Fullscan uitgevoerd en tevens die link van jou ( housecall) ook geprobeerd. En er wordt geen virus c.q trojan of worm gevonden.

mijn probleem is opgelost

probleem is opgelost ik heb mij harde schij geformatteerd en ik heb het probleem nu niet meer allemaal bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan