probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

han hogervorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
3
Na installatie van het spel F1-CHALLENGE '99-'02, wil het spel het niet doen op de pc van mijn zoontje, met windows ME. We hebben het geïnstalleerd zoals beschreven, maar als je daarna het spel wil gaan spelen stopt het en kom het bureaublad weer tevoorschijn. Wat doen wij verkeerd???
 
Zijn de specificaties van het systeem en met name de videokaart voldoende voor het spel?
Probeer anders eens de hatdwareversnelling wat terug te zetten en kijk of het dan blijft lopen.
 
SIGMA, bedankt voor de reactie. Ik ben maar een leek op computer gebied en weet dus niet wat ik met het bericht van U moet doen, omdat ik de door U genoemde dingen niet weet te vinden op de computer.
Dus ik kan er niets mee.
Ik zou graag een wat makkelijkere oplossing voor ons probleem tegemoed zien.
M.vr.gr. Han Hogervorst.
 
Kun je vertellen wat de iegenschappen van het syteem zijn zijn?

Bv Pent 1,2,3 hoeveel Mhz 250, 500, 1000 etc.

Is er een aparte videokaart?

Etc.
 
Van deze site:
http://www.ggmania.com/full.php3?show=5570

System requirements:
Minimum: Intel Pentium II 450 MHZ or better, 128MB RAM, 3D Accelerator 16 MB or better DirectX 8.1 compliant, Sound Card Direct X 8.1 compliant, 1GB HDD space, CD/DVD drive 4x, Game Controllers Direct X 8.1 compliant
Recommended: Intel Pentium III 1GHz or better, 256MB RAM or more, 3D Accelerator 32MB and better (ATI RADEON/Matrox G400, G450 & G550/NVIDIA GeForce1/2/3/4 Series, POWER VR KYRO 2 Series), Creative Labs Soundblaster Series, 1GB HDD space, CD/DVD drive 4x, Game Controllers* Direct X 8.1 compliant

:cool:
 
Bedankt voor de reacties, sorry voor mijn late reactie, maar dat komt doordat ik een paar dagen niet thuis was. Allereerst de allerbeste wensen voor 2004.
Er was een vraag bij wat voor processor in onze pc aanwezig is, het antwoord erop is een Intel Celeron processor met 633-Mhz. Verder kan ik nergens vinden wat voor een video-kaart erin onze computer aanwezig zou zijn, maar hierop moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik weet niet waar ik dat kan vinden en denk ook niet dat er zoiets in onze pc aanwezig is. Maar ik ben maar een leek op computer gebied zoals ik al eens eerder gemeld heb, dus misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Ik hoop dat ik U weer wat wijzer gemaakt heb en wacht weer op een reactie van U.
M.vr.gr. Han Hogervorst.
 
Tja, het is natuurlijk lastig om je van een goed advies te bedienen.
Echter je hebt een computer die nauwelijks aan de minimale systeemeisen voor het spel voldoet en mogelijk zelfs niet.
Dit is de reden dat het spel vastloopt.
Je hebt dus een snellere computer nodig.

Ps. Let de volgende keer wanneer je een spel aanschaft op de minimale systeemeisen, anders krijg je mogelijk weer hetzelfde probleem.
 
Geplaatst door han hogervorst
Verder kan ik nergens vinden wat voor een video-kaart erin onze computer aanwezig zou zijn, maar hierop moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik weet niet waar ik dat kan vinden en denk ook niet dat er zoiets in onze pc aanwezig is.
Jou computer heeft een videokaart, anders heb je geen beeld.;)
Het kan zijn dat het een on-board videokaart is.
Waar je monitor op de pc aangesloten is zit je videokaart.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan