probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ancke

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
hey,
ik zou graag de sims 2 spelen maar heb hiervoor meer ram geheugen nodig. maar hoe kom ik eraan, hoeveel kost het en hoe plaats ik het op mijn computer. ik ken niet echt veel van computers dus...
merci!

Je zult er eerst achter moeten komen wat voor type geheugen je nu hebt, en hoeveel.
Aida32 is een handige tool om dat te vinden.
Download

Meld deze info dan hier, en we kunnen je een richt-prijs |(dag prijzen) geven.

nee want ik heb 256 ram geheugen nodig als ik het nu probeer te spelen is het gans traag en gaat het dus niks vooruit

Geplaatst door Paul-RT
Je zult er eerst achter moeten komen wat voor type geheugen je nu hebt, en hoeveel.
Aida32 is een handige tool om dat te vinden.
Download

Meld deze info dan hier, en we kunnen je een richt-prijs |(dag prijzen) geven.

Progje installeren.
Daarna runnen.
Links op computer / overzicht.
In het midden onder moederbord / systeemgeheugen staat de info die je nodig hebt.

Zie bijlage.

Laatst bewerkt:
min 128 mb erbij plaatsen dan, kijk wel even of je nog wel een geheugenbank vrij hebt (waarschijnlijk wel)

hoeveel kost dit ongeveer en hoe moet ik dit geheugen erbij plaatsen

Sdram 128 mb pc-100 € 37.82 € 45.01
Sdram 256 mb pc-100 € 77.31 € 92.00
Sdram 128mb pc-133 € 23.53 € 28.00
Sdram 256 mb pc-133 € 44.54 € 53.00
Sdram 512 mb pc-133 € 91.60 € 109.00

Ik denk dat de bovenste al geschikt voor je is.

Bron: Dortse Computer Handel

SDRAM 128Mb PC133 € 24,00 bron:www.norrod.nl

Kijk morgen even wat het bij de computerboer om de hoek kost, prijzen kunnen verschillen, tevens zijn geheugenprijzen dagprijzen.

ook kan je kijken op:www.tweakers.net/pricewatch

Mocht je er budget voor hebben dan zou ik aanraden er 256 mb bij te plaatsen, aangezien sims2 MINIMAAL 256 mb nodig heeft. 384 Mb draait dus waarschijnlijk aanzienlijk beter. (kost €48 bron:www.norrod.nl)

Laatst bewerkt:
dus ga ik in de computerwinkel vragen om 128 MB Sdram geheugen en hoe zet ik dit nu op mijn computer?

Voor plaatsen van geheugen kan je hier een handleiding vinden (dimm module)

Hier ook nog een linkje naar een pdf bestand (acrobat reader vereist) Hierin wordt meer info gegeven (engelstalig).

Volgens mij heb je aan de eerste link genoeg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan