Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie22

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Ik heb al een hele tijd last van programma's die niet werken. Het gaat over de volgende programma's: Internet Explorer, Live Messenger, Microsoft Word en sommige andere programma's hebben er ook last van.

Ik krijg de volgende foutmelding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Ik kan dan alleen het programma afsluiten. Als administrator uitvoeren helpt niet en opnieuw installeren ook niet. Bij de meeste programma's komt dit probleem meteen, maar soms duurt het een paar ogenblikken. Weet iemand hier iets tegen te doen?

p.s. Ik plaats dit bericht hier omdat het betrekking heeft op meerdere programma's.

Dit riekt naar een virus of spyware.
Kun je systeemherstel uitvoeren naar een datum van vóór het probleem zich voordeed?

Hoe doe ik dit precies? Ik ben echt een leek op gebied van computers.

Typ onder de Helpknop van Windows 'systeemherstel' en je wordt er naartoe geleid.

De help en ondersteuning doet het ook niet. :(
Is er niet nog een andere manier?

Ik heb het systeem hersteld naar het eerste herstel punt dat beschikbaar was. Dit heeft echter niet geholpen. Het probleem deed zich namelijk toen ook al voor. Nog andere suggesties?

Wat ook wel vreemd is, dat bijvoorbeeld xfire meteen na de installatie al niet werkt... Ik wordt er ondertussen een beetje moe van..

Laatst bewerkt:
Sophos anti virus

overigens als ik de computer ga scannen, loopt hij halverwege vast..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan