probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cliptox

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
na dat ik er windows vista op een oudere pc heb gezet viel de pc uit dus ik heb het er weer afgehaald en probeerde weer windows xp er op te zetten maar hij blijft uitvallen er was eerst niks aan de hand

Hey Cliptox,

Echter dat jij dit zegt kan het zijn door Windows Vista erop te plaatsen dat je pc aangetast is door het besturingssysteem dat het te zwaar was.

Kan je even kijken op de voeding dat er een lichtje is, en als dit er is en als je kijkt dat hij Windows XP aan het runnen is dat dit aanblijft of uitvalt.

Als dit lichtje uitgaat licht dit echter aan je voeding.

Succes

add

ik d8 egter ook aan vista lag aleen nu er af gegooit schijf leeg gegooit gefragmenteert etc maar nu wil ik xp installen maar blijft steeds uitvallen echter denk ik dat cpu tempratuur goed is aangezien er achteruit vrij koude lucht komt en de videokaart word bij instalatie ook niet zo zwaar benut dat die oververhit kan raken lijkt mij

ik d8 egter ook aan vista lag aleen nu er af gegooit schijf leeg gegooit gefragmenteert etc maar nu wil ik xp installen maar blijft steeds uitvallen echter denk ik dat cpu tempratuur goed is aangezien er achteruit vrij koude lucht komt en de videokaart word bij instalatie ook niet zo zwaar benut dat die oververhit kan raken lijkt mij

Euhm, sorry ik zat ergens anders met m'n gedachten en de post hierboven bedoelde ik dat je voeding, niet meer goed werkt. Daar zit een lichtje zoals hierboven vermeld.
Blijft dit branden? Of gaat dit uit als je je pc opstart?

kijk eens in je bios,hoe de teps zijn van de processor.
Kou uit de kast wil niet zeggen dat de processor goed gekoelt wordt.

Formateer de schijf ook eens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan