Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdclub

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2010
Berichten
75
Hallo,

Heel veel bestanden kan niet worden geopend.
Er wordt dan gevraagt om het bestand Locwin32.dll

Ik ben al op google geweest maar het heeft mij niet geholpen.

Iemand een idee?
 
Lijkt gerelateerd te zijn aan de installatie van de Novell client.

Kijk na of die geïnstalleerd is momenteel: Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl

Als je 'm inderdaad terugvindt in de Software-lijst, vraag je dan af of je die Novell client wel nodig hebt. Indien niet, dan deïnstalleren.

Tijs.
 
Sorry voor de late Antwoord

Ik heb inderdaad Novell gedownload toen was er nog niks aan de hand, Toen heb ik Novell verwijderd. en toen kwam het probleem , het komt er steeds voor als ik de computer opstart of als ik een Progamma opstart . en dan komt het er ongeveer 5x voor en dan moet ik steeds op OK klikken en dan is ie weg. maar het is zeer irritant iemand een oplossing??
 
Je zou kunnen overwegen om nóg een keer de Novell client te installeren en daarna te deïnstalleren. Wellicht wordt de Novell software dan wél goed/volledig verwijderd.

Tijs.
 
Je zou kunnen overwegen om nóg een keer de Novell client te installeren en daarna te deïnstalleren. Wellicht wordt de Novell software dan wél goed/volledig verwijderd.

Tijs.

Bedankt . ik heb Novell opnieuw op de computer gezet, en daarna weer verwijderd.
En het schermpje kwam er niet meer voor.

Bedankt:)
 
Fijn dat die methode geholpen heeft. :thumb:

Graag je vraag nog op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan