Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
150
:eek:
Mijn Pc starte deze morgen niet meer op, ik heb een systeem herstel gedaan op vraag van de PC zelf, maar nu werkt mijn AVAST internet security niet meer.
De sleutel is onbruikbaar zegt hij en mijn registratie die pas van maart nieuw is wil hij niet meer aanvaarden...
Kan iemand mij helpen ?
mogelijks is mijn systeem besmet door 'iets'....

Alvast bedankt.
 
welkom !
het is wel straf dat er toch een virus is doorgeraakt door je avast internet security maar geen enkel antivirus is bestand tegen alle virussen ;) , maar om je internet security weer op gang te brengen zou ik naar avast helpdesk contacteren .... die zullen je wel verder helpen ;)
 
Hoi ACER,

Ik zit te denken aan het batterijtje van het BIOS, kijk eens of de tijd en datum nog goed staan, zo niet, batterij vervangen.
 
als men een systeemherstel doet veranderd er niets aan de tijd en datum er wordt alleen wat er de laatste dagen is geintalleerd wordt verwijderd .....
 
@Spocky Ik heb het toch niet over dat systeemherstel invloed zou hebben op de tijd en datum?
Ik heb het over het batterijtje van het BIOS.
 
ah oke.... ja inderdaad als het CMOS batterij low bat is dan kan het zijn dat de tijd niet meer klopt, maar hoe kan dat dan invloed hebben op die sleutel van zijn internet security ?
 
@Spocky Dat is mij een keer overkomen, vandaar, het is nl. niet zo voor de hand liggend, en valt ook niet zo op.
EDIT: Ik had dan een ander antivirusprogramma- AVG- en ik denk dat het te maken heeft met de ingangsdatum van de licentie, en de antivirus database...
 
Laatst bewerkt:
oke dan moet hij het is nakijken of de datum en tijd nog klopt?
 
:eek:
Mijn Pc starte deze morgen niet meer op, ik heb een systeem herstel gedaan op vraag van de PC zelf, maar nu werkt mijn AVAST internet security niet meer.
De sleutel is onbruikbaar zegt hij en mijn registratie die pas van maart nieuw is wil hij niet meer aanvaarden...
Kan iemand mij helpen ?
mogelijks is mijn systeem besmet door 'iets'....

Alvast bedankt.

Ik heb eens malwarebytes losgelaten en die vond 2 exemplaren, na verwijderen was het opgelost... ook avast werkt terug...

alvast bedankt voor de reacties
 
prima zo zie je wel dat Malwarebytes AntiMalware een zeer goede bijkomende scanner is die bij de meeste antivirus software zeer goed samenwerkt ;)
Kun je ons ook vertellen wat voor besmetting het was aub?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan