Probleemervarin met 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Mijn ervaringen na 5 dagen zeer intensief proberen zijn alles behalve positief.
Ik heb de ultimate versie.
IE start pas op na een tiental sec.en het lukt maar niet om de vensters gemaximaliseerd te houden,eens de browser word afgesloten en weer gestart zijn alle vensters terug klein,en geen enkele truc die in het verleden bij XP of Vista vanzelf lukte werkt hier dus niet.

Ik heb in het begin de mediaplayer als standaardspeler ingesteld,maar na de installatie van winamp heb ik dit veranderd,als ik nu play all kies word toch de mediaplayer gekozen.Selecteer ik losse tracks dan gaat winamp open.
Het blijkt trouwens ook niet mogelijk om de nieuwste versie van winamp te installeren,de voorlaatste doet het wel?

Er werkt geen enkel mailprogramma deftig,het enige dat toeliet mail te ontvangen was dreammail,maar versturen lukt onder geen beding,en ik weiger om live mail te gebruiken!

Een firewall van zona alarm die ik op mijn Vista probleemloos gebruik kan niet geïnstalleerd worden.

Als er iemand tips heeft om mijn problemen wat te verlichten hoor ik het graag.
En iedereen heeft het altijd over een iso die je eerst moet branden en vanaf die dvd installeren.
Ik heb een rar gedownload van zo'n 2 GB en eens die uitgepakt had ik direct een setup in de lijst van bestanden,is dit normaal?

Ik zou zeggen, laat je bevindingen weten aan MS en ga niet over Windows 7 klagen op fora als deze. Je bent namelijk niet voor niets met een béta aan het spelen, pas over een aantal maanden zal MS de final uitbrengen (al zullen ook daar vast nog foutjes in zitten). Deze final kan uiteindelijk alleen maar beter worden wanneer testers (jij dus ook) al hun bevindingen rapporteren aan MS.

ik gebruik win7 al 2 maandjes nu, geen enkele problemen gehad. Maar ik heb wel ff een lijstje op google opgezocht welke software compatible met windows7 was, en ben dus niet begonnen met software te instaleren dat nog niet werkt op 7..

Het is ook slim om de md5 hash van de windows7 iso file ff te checken voordat je hem brandt, en na het branden de DVD te controleren.

Ik brand altijd met imgburn (freeware), er zit ook een 'Verify' optie op imgburn. Na het branden kan je dan checke of de DVD 100% readable is,,

oja md5 hash checke kan hiermee:
http://beeblebrox.org/hashtab/

Dit is de md5 hash van de officieele beta uitgebracht door MS:
f9dce6ebd0a63930b44d8ae802b63825

Niemand die kan helpen met de problemen aangaande de mediapayer en een mailprograma?
Het IE probleem is opgelost door firefox te gebruiken,wat de firewall betreft heb ik gelezen op hun forum dat ze er nog niet aan denken om een compatibele versie voor de 7 uit te brengen.

Ik werk op Windows 7 met Mozilla Thunderbird zonder een probleem:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan