Probleemloos verwijderen van servicepack2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nannie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2002
Ik heb WindowsXP servicepack2 geïnstalleerd en werkte er met plezier mee. Totdat ik Sims2 geïnstalleerd had.
Het spel liep goed todat ik mensen aanmaakte en die kon je in het spel niet zien. Ook de huizen die ik maakte waren alleen maar zwarte vlakken.
Nu heb ik in diverse forums gelezen, dat het aan servicepack2 ligt.
Nu is mijn vraag: Kan ik servicepack2 probleemloos verwijderen. Als ik dat doe, krijg ik de melding dat veel programma's niet meer werken.
Heeft iemand voor mij een oplossing?
Bij voorbat hartelijk dank.

Moet gewoon lukken via configuratiescherm > software.

Ik heb eerder bij vrienden ook SP2 verwijderd, nadat er problemen ontstaan waren.

Ik heb dit gedaan door een herstelpunt terug te zetten.

Ik heb Windows XP door een computershop laten installeren omdat ik twee nieuwe harddisk heb laten plaatsen en mijn data heb laten terugplaatsen.
Die hebben meteen servicepack2 erop gezet.
Kan ik dan alsnog servicepack2 verwijderen of kom ik dan in de problemen?

Dan zou ik maar even met de computershop bellen.

Kijk eerst of je een herstelpunt hebt van voor de update. Dan kun je probleemloos die verwijderen.

Als je geen herstelpunt hebt, dan kun je die niet verwijderen.

Het verwijderen van SP2 kan behoorlijke problemen veroorzaken ook als je dit gewoon via start/config/software doet.Je zult dit misschien niet direct merken.

Ik heb de computershop gebeld en die zeggen ook dat hij niet verwijderd kan worden.
Ook heb ik geen eerdere herstelpunten gevonden.
Dus is het wachten op een reactie van Maxis...
Hartelijk dank voor de reacties.

als by de sims 2 iets niet te zien is ligt dat meestal aan de videokaart. als je een nvidia chipset hebt ga dan de laatste drivers maar eens halen

Ik werk met een Nvidea FX5200 en heb de nieuwste drivers. Mijn systeem is een AMD Athlon 2.2 Gb. 512 DD ram twee harde schijven van elk 80 Gb en ruimte te over. Ik heb een benchmark programma gedraaid en alle test zijn goed.
Mijn dochter heeft een zelfde systeem als ik, maar heeft service pack 2 niet geïnstalleerd en daarop heb ik vanmiddag Sims2 gedraaid en dat ging probleemloos.
Wel heeft zij een iets langzamere processor maar verder is het systeem gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan