Probleempje azureus; maximum aantal seeders / leechers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogier83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Hi allen. De afgelopen week valt mij op dat mijn nieuwste versie van Azureus mij verbind met een maximum aantal van 50 peers per torrent, bijvoorbeeld 24 seeders (300 in zwerm) en 25 leechers (600 in zwerm). Het maakt niet uit hoe lang ik wacht, het worden er niet meer. Nu heb ik wikipedia geraadpleegd of er in Azureus een optie bestaat waarbij je dit kan aanpassen maar tot nog toe geen resultaat. Ik gebruik al een half jaar een router van Linksys, nl de WRT54G. Ik heb mn poortjes al een aantal maanden terug geforward, vanwege NAT - problemen. Deze zijn dus opgelost, nu altijd groene icoontjes. Download snelheid is meestal wel goed, maar kan natuurlijk altijd beter als ik met meerdere peers een connectie heb. Als ik mn firewall uitschakel blijft het probleem bestaan, evenals mijn virusscanner.
Heeft een van jullie een idee waar de oorzaak ligt van mijn beperkte aantal peers per torrent? Het ligt niet aan de tracker aangezien het probleem zich bij ieder bestand voordoet dat ik download. Graag jullie hulp!

Gr Rogier

Sorry dit is geen antwoord op je vraag.... Ik kampte met hetzelfde probleem heb er vanalles geprobeerd aan te doen [DHT open zetten helpt soms maar sommige trackers houden daar weer niet van omdat het de ratio kan vervalsen...] Ik vond bovendien dat dit java monster erg veel resources pakte als ie het op z'n heupen kreeg... en gebruik nu utorrent... piepklein programma met dezelfde mogelijkheden als Azureus........ echt geweldig...

Probeer het eens... het is gratis en eet geen brood......

Ook ik gebruik utorrent nu maar ooit ook azureus.
kijk eens in Tools > Configuratie > Overdracht hoeveel connecties er daar staan ingevuld,ik denk dat daar dus 25 staat dus verhoog het eens en kijk wat ie doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan