Hoi hoi..
Ik hoop dat er iemand is die wat meer digitaal is en me kan uitleggen waarom dit steeds verschijnt..
Ik ben een cursus digitale fotobewerking gestart 8 lessen..
'Uplead photo Express '
We hebben een windows vista en elke keer als ik het programma opstart verschijnt een venstertje:
"Kan het systeemregister niet bijwerken
probeer het bij te werken met Regidit"
Ik heb het op de cursus gevraagd.. maar er werd gezegd dat het iets is van een heel oud window programma en dit niet goed is
..dat er een technicus bij moet komen..ja.. zo wordt de cursus wel erg ingewikkeld..
Het gebeurd alleen met dit foto programma, ik moet om te oefenen steeds opnieuw opstarten, dus ook verschijnt dat schermpje:shocked:
Ik ben momenteel alleen, kan het niemand vragen en vind het vervelend als er iets mis zou gaan..
Hoop op wat uitleg en duidelijkheid wat er aan de hand is..
:thumb: vast bedankt.. Marloes7
Ik hoop dat er iemand is die wat meer digitaal is en me kan uitleggen waarom dit steeds verschijnt..
Ik ben een cursus digitale fotobewerking gestart 8 lessen..
'Uplead photo Express '
We hebben een windows vista en elke keer als ik het programma opstart verschijnt een venstertje:
"Kan het systeemregister niet bijwerken
probeer het bij te werken met Regidit"
Ik heb het op de cursus gevraagd.. maar er werd gezegd dat het iets is van een heel oud window programma en dit niet goed is

Het gebeurd alleen met dit foto programma, ik moet om te oefenen steeds opnieuw opstarten, dus ook verschijnt dat schermpje:shocked:
Ik ben momenteel alleen, kan het niemand vragen en vind het vervelend als er iets mis zou gaan..
Hoop op wat uitleg en duidelijkheid wat er aan de hand is..
:thumb: vast bedankt.. Marloes7