Probleempje met foto's op videocd Nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter fbom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fbom

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Hallo,
Ik heb met Nero ongeveer 120 foto's op een videoCD gebrand. Het menu gaat tot 99 foto's. Na het bekijken van de 99 foto's kan ik niet door gaan naar de 100ste. Herkent iemand dit probleem en zo ja, kan ik dat ergens aanpassen?

Vermoedelijk ligt het niet aan je Video-CD/DVD maar aan je DVD player (ik neem aan dat je een stand a lone player gebruiker en de foto's wilt bekijken op de TV).
Veel DVD players kunnen maar een beperkt aantal foto's laten zien.

Mijn player herkent ook maar tot 99 foto's ook al staat er meer op.
Zelfde geldt overigens vaak ook voor MP3 files (als je player die kan lezen).
Dat z'n player maar een beperkt aantal files kan lezen staat natuurlijk niet op de buitenkant van de doos... :mad:

Kijk even in de handleiding van je DVD player wat de mogelijkheden zijn.

Laatst bewerkt:
Ik bekijk de foto's via mijn DVD-speler van Sony. Nero geeft bij het configureren van het menu al aan dat het menu tot 99 items gaat. Als ik ze via de DVD-speler op de TV bekijkt springt het beeld van foto 99 naar het menu terug. Ik heb geprobeerd een videocd te maken zonder menu maar dan kan ik geen enkele foto bekijken op mijn DVD speler. De videoCD start alleen maar op als er een menu is aangemaakt.

Mja, ik denk dat die speler maar tot de 99 bestanden aankan. Als je ze nou in de computer bekijkt? Werkt het dan wel goed?

Als ik ze op de computer bekijkt via de DVD speler krijg ik exact hetzelfde te zien als op de TV. Dus t/m foto 99. Nero gaat maar tot 99.

Zijn er nog meer programma's die in staat zijn om een videoCD met foto's te maken ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan