Probleempje met game advisor

Status
Niet open voor verdere reacties.

McKroket

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Als ik de game advisor test doe op: http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvisor/service/

Dan gaat alles gewoon goed en staat er wat voor systeem ik heb.
Maar als ik naar een spel zoek op die site.
Dan staat er bijvoorbeeld:

Scarface™: The World is Yours
Your computer is able to run this game!
More info >

En als ik dan op More info > klik dan staat er dit:

Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis.

We are constantly updating our hardware component database, and this issue should be resolved soon.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? of komt dat misschien omdat sommige onderdelen antiek zijn die in mijn pc zitten ?? :p

Nou je geeft het antwoord zelf al enig sinds. Die site werkt met de meest bekende merken, de comunicatie tussen hun site en jouw componenten wordt dus niet herkend bij hun. Op hun lijst komen bepaalde merken of typen niet (meer) voor en zo onstaan dus dat soort waarschuwingen. Dus daar doe je helemaal niets aan.

Het kan ook zo zijn, als de merken wel bekend zijn bij hun maar jij draait bv met een illegale versie windows, dat het dan ook niet mee werkt.

grtjs jjw

En ik kan er dus niet achter komen welke onderdelen problemen geven ?
Want ik gebruik game advisor heel veel op een andere computer en het is ook heel handig want je weet meteen of je een spel kunt spelen en als dat niet kan wat je dan moet doen zodat het wel kan ..
In ieder geval bedankt voor je reactie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan