Ik heb sinds een paar dagen een probleempje met IE. Door een vooralsnog onbekende oorzaak krijg ik sommige pagina's niet meer helemaal binnen. Wat ontbreekt zijn de stukken waar men normaliter bewegende advertenties moet zien. Die bewegende beelden zijn in mijn geval vervangen door gedeeltes van de alombekende foutpagina van IE: "Deze pagina kan niet weergegeven worden. Probeer het volgende ... etc." Ook de startpagina van MSN komt niet helemaal door. Op de plaatsen waar meestal bewegende advertenties te zien zijn, verschijnt bij mij ook weer die foutpagina van IE. Ik heb bij mijn weten niets aan de instellingen van IE veranderd en zoek me ongeveer te pletter naar de oorzaak.
Ook het inloggen op Gmail via IE lukt niet meer zoals voorheen. Ik blijf op "loading" steken en moet "Pagina vernieuwen" gebruiken om alsnog verbinding te krijgen.
Kan iemand me helpen?
Dank.
Ook het inloggen op Gmail via IE lukt niet meer zoals voorheen. Ik blijf op "loading" steken en moet "Pagina vernieuwen" gebruiken om alsnog verbinding te krijgen.
Kan iemand me helpen?
Dank.