probleempje met win 7 en power 4 gear

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
Berichten
1.458
probleempje met win 7 in combinatie met asus power 4 gear hybrid het probleem is dat zodra ik switch naar batery saving mode het beeld scherm naar wit gaat nou is dat nog niet zo erg maar als ik hem dan weer terug zet naar high performance heeft ie een nieuw thema aangemaakt met maar 1 achtergrond
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje off-topic, maar ik laat toch even wat weten:

Ik gebruik zelf Asus power 4 gear niet, dus kan er niks over zeggen.
Wat ik wél gebruik is de ingebouwde schakelfunctie van Windows.

Hieronder volgt een uitleg over hoe bij de energiebeheerschema's te komen en deze te wijzigen. Wanneer je hiervan al op de hoogte bent kun je de rest van deze post overslaan :p.

Als ik op mijn batterij klik in het systeemvak (rechtsonder) dan heb ik 2 keuzes:

  • Energiebesparing
  • Dell
Die laatste heb ik natuurlijk omdat ik een Dell-laptop heb, maar bij andere laptops staat hier Gebalanceerd.
Door het bolletje bij een ander energiebeheerschema te zetten kun je de laptop energiebesparender maken, of juist meer gericht op prestaties.

Je kunt deze energiebeheerschema's naar eigen inzicht aanpassen door de volgende handelingen te verrichten:

  1. Klik op het batterijtje en dan op Meer opties.
  2. Naast het energiebeheerschema dat je wilt wijzigen klik je op De schema-instellingen wijzigen.
  3. Hier kun je de basis-instellingen wijzigen, en na klikken op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen ook de uitgebreidere instellingen, welke misschien wel het meest interessant zijn.
    Deze gaan van welke functie het dichtklappen van het deksel heeft tot hoe hard de grafische chip mag werken.
    Deze instellingen kun je eens goed doorkijken en naar je eigen hand zetten, aangezien ze zó uitgebreid zijn dat iedereen er wel zijn eigen instellingen heeft.
Veel succes!
 
ik weet hoe dat werkt en het gaat mij ook niet echt om die instllingen of zo maar meer om dat hij mijn bureablad achtergrond in high performance als een soort van dia show afspeelt maar als ik hem dan 1 keer in de battery saving mode zet dat hij dat niet meer doet
veder ik heb een ati video kaart en heb power play op enebeld staan dus als hij op batterij staat levert hij minder kracht
 
Wat ik eigenlijk in mijn vorige post wilde suggereren was dat wanneer je er niet uitkomt met power 4 gear, je ook de Windows functie kunt gebruiken voor energiebesparing (ook al gebruik je het maar zelden).
Uit eigen ervaring weet ik dat bij het gebruik van de Windows functie de 'diashow' van wallpapers wél blijft werken.

Wil je echter bij power 4 gear blijven dan kan ik je helaas niet verder helpen. :)
 
probeerde opnieuw te downloaden dat programatje van de asus website begint mijn virus scanner te zeuren dat ik een troyan download terwijl asus best betroubaar is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan