Probleempje Outlook EXPRESS

Status
Niet open voor verdere reacties.

atalanta

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Hallo,
Ik heb een probleempje met Outlook expres.
Als ik een meel met bijlage verstuur of onvang, zit er bij de bijlage altijd een bestand (ATT.....11) met als inhoud de tekst van het bericht. Een soort backup dus, maar ik kan de instelling die hiervoor zorgt niet vinden. Heeft iemand enig idee ? Groeten,Jan.

Bijlagen

• naamloos.png
    naamloos.png
    42,6 KB · Weergaven: 46
Als ik uw bijlage bekijk zie ik alleen een rood vierkantje, groen bolletje en blauw driehoekje.

Of ligt dat aan mij?

Asl ik het open krijg ik een print van mijn outlook met de bedoelde bijlage.de extensie is png. Is dat misschien het probleem ?

Laatst bewerkt:
:) zo dan

Bijlagen

• naamloos[1].gif
    naamloos[1].gif
    50,2 KB · Weergaven: 49
Dank Paintje!:thumb: Ik kreeg het echt niet voor elkaar:o

Javaprobleempje aan mijn kant denk ik.

Ik ga nu even googlen.

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor de moeite.Nog een aanvulling. Als ik IncrediMail gebruik,doet dit probleem zich niet voor. Uitsluitend in OE.Jan.

Ik heb wel iets gevonden, maar weet nog niet waar ik het terug kan vinden in outlook express.

Maar ik plaats het toch even voor de meedenkers:)

If it's a copy of the message, this can be caused by using OE6 with SP1 and having set
Tools, Options, Read, Read All Messages in Plain Text. With that setting, messages
received using HTML have the HTML version as an attachment

Tanja je bent een genie.! De oplossing lag in je eerste vondst.In OE-extra-opties-lezen stond aangevinkt:
Alle berichten zonder opmaak weergeven.
Na dit uitgevinkt te hebben is het probleem over.
Hartelijk dank.Wat mij betreft volgend jaar een lintje. Groeten,Jan.:thumb:

Ik had het wel gevonden maar wist niet goed wat ik ermee aanmoest. Je bent er gelukkig zelf wel uitgekomen.

Bedankt voor je uitleg.

Voorzetje is graag gedaan:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan