probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
ik heb een vraag, en volgens mij mag ik deze hier ook stellen.
Ik heb een spel gedowned en dat zijn 2 iso bestanden. Maar mijn pc is te oud voor dit spel. Dus moet ik dit op de andere pc draaien. Dus ik heb die 2 iso bestanden via nero op cd gebrand. En daarna heb ik op de andere pc via daemon tools een virtuele schijf aangemaakt en die iso bestanden erin geplaatst en hij herkent deze ook gewoon. maar het probleem is nu als volgt:
op het moment dat ik t spel wil gaan installeren dan geeft hij elke keer een foutmelding. Uit me hoofd gezet had t iets met windows te maken. Weet niet zo goed meer. Maarrrr kan iemand mij helpen:D

iets met windows

tsja
geen idee, de precieze melding doet wonderen

Vragen over de werking van programma's mag je natuurlijk stellen, maar iedere verwijzing naar eventuele warez of illegale software wordt niet geaccepteerd.

dit geeft hij aan...
De toepassing of DLL-bestand F:\MFC71.DLL is geen gegeldige windows kopie. Controleer dit op uw installatie diskette

DIt bericht geeft hij aan als je de virtuele schijf met het spel erin opstart. Dus erboven staat launcher.exe

duidelijker zo?

Geplaatst door joenuh
dit geeft hij aan...
De toepassing of DLL-bestand F:\MFC71.DLL is geen gegeldige windows kopie. Controleer dit op uw installatie diskette

DIt bericht geeft hij aan als je de virtuele schijf met het spel erin opstart. Dus erboven staat launcher.exe

duidelijker zo?
Is niet helemaal goed gebrand denk ik.

Heb je toevallig een netwerkje tussen beide? Dan kan je de iso bestanden simpel via het netwerk overzetten.
Krijg je dan nog de melding, dan ligt het denk ik aan het bestand zelf.

Misschien heeft iemand anders een andere oplossing, die moet dan maar van zich laten horen :)

Nou de cd heb ik getest op me eigen pc en daar kan ik m wel installeren, dus ligt denk nie aan de cd..maar een netwerk, ja die moet ik dan eventjes gaan aansluiten. Ik heb ook de cd proberen te kopieren naar de harde schijf van die pc maarr dan geeft hij ook dit aan:confused:

En heb je toevallig ook de beschikbaarheid over een 3e pc? Kan je m daar ook even op testen en lukt dat niet, ligt het tóch aan de cd denk ik :confused:

ja ik heb allebei de cd's opnieuw gebrand..en nu doen ze t wel:thumb:
iig bedankt voor de hulp!
groetjes jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan