Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gipsy

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Ik zit hier met een eigenaardig probleem. Ik heb outlook express 6 en soms als ik mail wil versturen, krijg ik de melding : 'kan het bericht niet verzenden, er is een fout opgetreden'. Als ik dan met één van mijn andere accounts probeer lukt het soms wel, soms niet. Als ik bij het onderwerp iets verander, lukt het ook soms. Heel bizar.
Als ik iets wil forwarden, een filmpje of pps, krijgt het ontvanger het mailtje soms een 30-tal keer.
Ik heb al een virusscan gedaan (Norton) en deze vindt geen virussen, ook al mijn inkomende en uitgaande mails worden gescand, ik denk dus dat mijn computer vrij is van virussen. Wat kan het dan wel zijn ?

En wat is de foutmelding dan (E0000xxx) ?

Bestaan de server in het profiel van dat account wel?

Er staat geen foutnummer. Alleen een kadertje van outlook express met daarin een geel driehoekje met uitroepteken en daarin de test die ik vermelde in mijn eerste berichtje.
De server bestaat wel want soms lukt het me dus wel om een berichtje te zenden met een account waarbij het eerder niet lukte. Alleen de naam van het onderwerp veranderen, helpt soms al.

Als ik bij het onderwerp iets verander, lukt het ook soms
Mogelijk ziet de provider van jou of de ontvanger in het oorspronkelijk onderwerp dit als een virus of spam. Ik kan bv geen exe-bestand opsturen, dat pikt Multikabel niet, wel als zip-bestand.

Maar toch wel vreemd dat ik hetzelfde mailtje wel kan versturen met die andere account die dezelfde provider heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan