probleempjes na upgrade naar windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fendtgek

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Hallo allemaal,

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van asus om mijn nieuwe laptop te upgraden naar windows 8. Installatie verliep allemaal goed, heb alleen nog 2 probleempjes.

1. Ik krijg er geen geluid meer uit. Als ik in het configuratiescherm naar geluiden ga, staat er wel wat geïnstalleerd, maar is niet aangesloten zegt hij.

2. Ik heb een multi touch touchpad, werke altijd super met scrollen enzo, maart scrollen wil nu helemaal niet meer.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast dank.

Hoi,

Zo zie je maar de merken zijn er volgens mij nog niet helemaal gereed voor om over te gaan naar win 8:confused: de update's van win 8 ook al geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
Niemand? De muis maakt me niet zoveel uit, maar geluid is toch wel handig.

Je zult toch je hardware moeten aanpassen aan Win 8. Dus bekijk het apparaatbeheer eens en kijk wat er niet goed werkt en werk dus de stuurprogramma's bij.
Mensen vergeten vaak dat hardware niet altijd is gemaakt voor de allernieuwste Windows en zelfs de fabrikanten denken daar niet bij na, eer ze hun klanten de upgrade aanbieden.
Mochten er geen drivers voor je geluidskaart zijn, dan zul je moeten wachten totdat deze gemaakt zijn.
Kijk op de website van de fabrikant van je pc of ze al drivers hebben voor de Win 8 versie.

En een update zoals Modag zegt, kan misschien misschien wel wonderen doen.

Het is opgelost, heb de nieuwe drivers van de site van ASUS afgehaald, en nu werkt het weer naar behoren.

Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan