probleempjes software

Status
Niet open voor verdere reacties.

babelut

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
11
hoi hier ben ik nog eens ik heb al een paar problemen opgelost maar met deze kom ik nie ver der het zijn er 2
de eerste mijn internet gaat niet meer hij zegt dat hij het ip adres niet kan vernieuwen
wie weet waar dat aan kan liggen
ten tweede ik kan mijn geluidskaart niet instaleren omdat ik geen sp2 heb die heb ik gedownload van verschillende site op andere comp en van de een zegt die da het de verkeerde taal is en van de andere zegt die dat de licensie nummer wel eens niet zou kunne kloppen terwijl ik een al een heel tijdje sp2 op die zelfde versie van windows heb gehad . dus ik weet het nie meer ik heb ook het orginele sp2 programma (wat er voor wel werkte ) geprobeerd en die lukt ook nie grtz voor de geluids kaart mag het ook een sp1 zijn of zoiets da zou het minimum zijn

wie kan mij helpen ik weet het niet meer.
 
Heb je een router?
zoja: eerst tussenuithalen, instellingen goedzetten en terug installeren.
zonee: IPadres geprobeerd automatisch toe te wijzen?
zoja: contact opnemen met provider.
zonee: proberen.

eens je internet terug werkt, installeer sp2 dan via de updates van microsoft.
 
we hebben geen echte router we hebben een splitter en heb een geprobeerd rechtstreeks op de modem en dan doet hij het ook nie hoe moet ge dan die instellingen veranderen of u ip adress automatisch of zoiets want daar ken ik nie veel van
 
Ik heb even een flashpresentatie gemaakt om het te verduidelijken. Bekijk eens of dat helpt.
 
vreemd, ik had een bestand toegevoegd. Ik zie het hierboven niet, nogmaals proberen... Ow, forum limit.

even met winrar openen, allemaal downloaden en in 1 map zetten en dan part1 openen.
 

Bijlagen

  • verbinding herstellen.part1.rar
    97,7 KB · Weergaven: 12
  • verbinding herstellen.part2.rar
    97,7 KB · Weergaven: 12
  • verbinding herstellen.part3.rar
    97,7 KB · Weergaven: 11
  • verbinding herstellen.part4.rar
    97,7 KB · Weergaven: 13
  • verbinding herstellen.part5.rar
    8 KB · Weergaven: 14
hoi ja alvast bedankt voor de moeite als ik op herstellen klik zegt hij van kan ip adress niet vernieuwen en ik heb gecheckt alles heeft een ip adress behalve mijn standaard gateway dns en wins of zoiets ik heb al mijn router gereset en zo maar geen verschil heb mijn comp nog eens geformateerd en opnieuw geinstalleerd en nog niks dus ik weet het nie meer grtz
 
formatteren of router resetten is allemaal overbodig. als je ipadres niet werkt voor je pc, werkt het dus ook niet voor je router. Haal je router even tss je pc en je modem vandaan, je moet zien dat je eerst terug via je pc kan internetten voor je je router gaat instellen. Aangezien ik momenteel achter een router zit kan ik niet doen wat jij nu zou moeten doen, dus ik kan niet nakijken hoe het precies moet om het jou te vertellen, om je een idee te geven: als jij je router even tss je pc en modem uithaalt zodat je pc rechtstreeks is verbonden met je modem, kan jij ergens bij die opties kiezen voor ip adres vernieuwen 'automatisch toewijzen' ofzo. Doe dat. Als het dan nog niet werkt, neem dan even contact op met de provider. Eens je internet hebt, stel je de router opnieuw in (best met de pc waarop je ipadres hebt 'herstelt'.
 
opgelost

ja het klopte da laatste wa ge zei ik kan weer internetten heel erg bedank ik kan nu endelijk optimaal van mijn nieuwe pc genieten

grtz vis ta

en hartelijk bedank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan